אחת המשימות החשובות שיש לבצע, שבדרך כלל עושים אותה לקראת מועד האירוע היא עיצוב הזמנה לבר מצווה. כדי לעזור לכם לעצב את ההזמנה המושלמת שוחחנו עם צוות אתר הזמנות לאירועים ויחד הכנו לכם כתבה מקיפה בנושא.
החשיבות של הזמנה יפה ומכובדת
אז אחרי שסיימתם עם רוב ההכנות לאירוע ונשאר לכם לעצב את ההזמנה שלכם אותה תשלחו לאורחים ותשתפו ביום המיוחד, חשוב שתזכרו שההזמנה שלכם היא הדבר הראשון אליו האורחים שלכם נחשפים שקשור לאירוע עוד לפני החגיגה לכן ישנה חשיבות גדולה ליצור הזמנה מיוחדת ומעוצבת בצורה יפה ומכובדת.

1 צפייה בגלריה
עיצוב הזמנה
עיצוב הזמנה
עיצוב הזמנה
(צילום: Photo by Elena Joland on Unsplash)

על מה חשוב לשים דגש בעיצוב ובחירת ההזמנה?
כשמגיעים לשלב עיצוב ההזמנה יש מספר דגשים חשובים שצריכים לקחת בחשבון:
1. בחירת הפונט – פונט הוא סוג הכתב בו משתמשים בהזמנה. להזמנות יש מגוון פונטים ואתם תצטרכו לבחור איזה אתם הכי אוהבים. תוכלו לבחור פונט בדפוס או בכתב, דפוס תנכי ועוד ואפילו לשלב ביניהם.
2. צבע ההזמנה – בחירה נוספת היא צבע ההזמנה. תוכלו לבחור בהזמנה לבנה או בצבע שאתם אוהבים, אל תשכחו לשמור על נראות נעימה ומזמינה.
3. אלמנטים שקשורים לבר מצווה – תוספת נחמדה ומומלצת היא אלמנטים שקשורים לבר מצווה אותם תוכלו להוסיף להזמנה. תוכלו לצרף תפילין, שופרות, טלית, מגן דויד ועוד. הם ישפרו את נראות ההזמנה שלכם.
4. נוסח ההזמנה – לנוסח ההזמנה חשיבות רבה, תוכלו לבחור בנוסח קלאסי, מצחיק או אפילו נוסח ספציפי של זרם מסוים שאתם משתייכים אליו. אל תשכחו לציין את כל הפרטים הרלוונטיים כמו שעה, תאריך, כתובת ושמות כדי שיהיה נוח לאורחים שלכם.
5. רקע להזמנה – אחרי שסיימתם את עיצוב ההזמנה הגיע הזמן לבחור רקע, הרקע מוסיף נדבך עיצובי להזמנה והופך אותה למיוחדת יותר. בחרו רקע שיבליט את ההזמנה שלכם ויתאים לצבעים שבחרתם.
מתי שולחים את ההזמנות?
את ההזמנות שעיצבתם אנחנו ממליצים לשלוח בין חודש לחודש וחצי מראש לאורחים כדי לוודא שכולם יוכלו לתכנן את הזמן שלהם מראש ולהשאיר לכם זמן לאישורי הגעה מכולם. מומלץ לשלוח את ההזמנות דרך הוואטסאפ כי כך אחוז המענה גדול יותר, אם אתם רוצים לשלוח הזמנות פיזית לאורחים תשלחו רק לאלו שחשובים לכם במיוחד כדי למנוע את הטרטור.
הזמנות לבר מצווה מעצבים באתר הזמנות לאירועים
אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הזמנות לאירועים ולבחור את ההזמנה שלכם כעת. מחירי ההזמנות נוחים ונגישים לכולם – בין 89 – 99 ₪ בלבד. אחרי שתבחרו את העיצוב שאהבתם, תמלאו את הפרטים ותשלמו באמצעות ביט או אשראי צוות האתר יעצב את ההזמנה עבורכם וישלח לכם סקיצה לאישור עד 24 שעות, למרות שבדרך כלל הם דואגים לשלוח את הסקיצה תוך כשעה כדי שתהיו הכי מרוצים שאפשר. אנחנו בטוחים שתהנו משירות מעולה והזמנה מיוחדת.
לאתר הזמנות לאירועים – לחצו כאן
טלפון – 055-9593246

מוגש מטעם invitations