סטנדאפ קבוע בצפון זה כבר שינוי אווירה לצערנו כמות הופעות הבידור והסטנדאפ באזור הקריות והחיפה (וגם בדרום לא שכחנו אתכם) הוא נמוך ביחס לכמות ההופעות המתקיימות במרכז הארץ ולכן, עד שיש הופעה שמצדיקה את עצמה, חשוב שכל תושבי הצפון והעיר ידעו על כך. ואכן מרתון הסטנדאפ "הקהל מת מצחוק" המתקיים בבית הכט בחיפה כל סוף שבוע הוא בהחלט אחד מהדברים המרעננים והטובים שיכולנו לבקש בשביל להיקרע מצחוק, לעלות את המצב רוח וכמובן תוספת מצויינת לתרבות באזור.
4 צפייה בגלריה
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
(צילום: יח"צ)
מי מופיע? הסטנדאפיסטים המופיעים מתחלפים כך שכל הופעה יופיעו אמנים אחרים, שזה בפני עצמו יתרון משמעותי לאלו מכם שרוצים ללכת לראות סטנדאפ מספר פעמים במהלך החודש ולקבל כל פעם סטנדאפ שונה ומגוון. הקונספט הייחודי של ליין הסטנדאפ הוא בניהולו והנחייתו המקצועית של הסטנדאפיסט הוותיק שי חדד המופיע מעל 15 שנה על במות הסטנדאפ בישראל, שבו הוא מארח סטנדאפיסטים שונים מכל קצוות הקשת החל מהדור הבא של הסטנדאפ, שמגיעים לתור את מזלם על במת הסטנדאפ הכי טובה בצפון, ועד סטנדאפיסטים וגם סטנדאפיסטיות אם לרגע חשבתם שנחשבים לטופ של הטופ בתעשיית הבידור המקומית המופיעים מדי ערב על הבמות הכי שווה ופעילות בישראל.
4 צפייה בגלריה
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
(צילום: יח"צ)
איפה זה קורה? הסטודיו – בית יוצא לתאטרון מקורי ובית ספר למשחק הממוקם בסמוך לתאטרון הסינימטק חיפה, לאלו שמכוונים את הוויז או המפה אז הכתובת המדוייקת היא: בית הכט, שדרות הנשיא 142 בחיפה. המקום יכול להכיל עד 100 אורחים בו זמנית מה שאומר שכדאי להתארגן מראש על כרטיסים למופע, יש ביקוש וייתכן ולא יהיה ניתן למצוא כרטיסים זמינים לרכישה בקופות המועדון. הישיבה בתאטרון הסטודיו היא סביב שולחנות, במקום שתייה קלה ואלכוהולית, והכי חשוב אווירה ביתית ואינטימית שמזכירה לא פעם את מועדוני הסטנדאפ הצדדים של ניו יורק.
4 צפייה בגלריה
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
(צילום: יח"צ)
כמה זה עולה לנו? אם אתם מחפשים מקום להיקרע מצחוק ולא להיקרע במחיר אז ההופעה הזו היא בשבילכם, טווח מחירי הכרטיסים עממי ומתחיל ב 35 שח ועד 50 ש"ח, כמובן תלוי מי האמנים המופיעים בערב המופע, וכמובן לא לשכוח שחיילים נהנים יותר וגם פה ישנה הטבה משמעותית עם כרטיסים במחירים של החל מ 29 ש"ח.
4 צפייה בגלריה
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
פורטל סטנדאפסט
(צילום: יח"צ)
איפה קונים כרטיסים? את הכרטיסים למופע כדאי ומומלץ לרכוש טרם ההגעה למקום, מכיוון שלפעמים לא נשארים כרטיסים זמינים לרכישה בקופת התאטרון עקב הביקוש ובהתאם למופיעים באותו הערב. מוזמנים להיכנס לפורטל סטנדאפיסט – אתר סטנדאפ לרכישת כרטיסים להופעות בו ניתן לבצע הזמנה מאובטחת ומהירה עם קבלת הכרטיסים ישירות למייל בעבור מופע הסטנדאפ של הקהל מת מצחוק בחיפה.