גרושים וגרושות מבינים את הפלוסים של הזוגיות מצד אחד, ומצד שני הם מבינים גם את המינוסים. על מנת שגרושים טריים יצליחו בעולם הדייטים יהיה עליהם להגיע ערוכים לקראת המשימה. אם התגרשתם ממש לאחרונה כדאי לכם להגיע מוכנים לקראת השלב הבא בחיים הזוגיים שלכם. זה שזוגיות אחת לא צלחה זה לא אומר שגם הזוגיות הבאה לא תצלח. כאשר מגיעים לזוגיות החדשה למודים ניסיון יהיה ניתן להפיק ממנה את מירב התועלת. אז מה אתם צריכים לדעת על השילוב בין גרושים טריים ועולם הדייטים? אחרי שתקראו את המדריך הבא תוכלו להיות ערוכים לצאת לדייטים.
הגיעו עם אמונה בזוגיות זה בהחלט מובן מדוע אתם קצת סקפטיים בכל מה שקשור לזוגיות חדשה. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי כל זוגיות מביאה איתה חוויות אחרות והנאות קצת שונות. אי לכך ובהתאם לזאת חובה להיכנס לעולם הדייטים עם המון אמונה במציאת הזוגיות הבאה. בסופו של יום יש לכם הזדמנות להחזיר לעצמכם את הרוח למפרשים. זוגיות היא הכוח שמניע לא מעט אנשים, גם כאלה שהתגרשו ממש לאחרונה. זה שאתם חוויתם זוגיות לא מוצלחת זה בכלל לא אומר כי גם הזוגיות הבאה תהיה לא מוצלחת. קחו את ההזדמנות שנפלה בחלקכם, ותנסו להוציא ממנה את מירב התועלת.
2 צפייה בגלריה
פרימדונה
פרימדונה
פרימדונה
(צילום: פרימדונה)
אל תתחילו מוקדם מידיי החפזון הוא מהשטן, בטח כאשר מדובר על כניסה לעולם הדייטים עבור גרושים וגרושות. קחו לעצמכם את הזמן בשביל ללמוד מה לא היה בסדר בזוגיות הקודמת שלכם. רק כך תוכלו להיות מספיק מוכנים בשביל להיכנס לזוגיות חדשה, כזאת שגם תצליח. אם יש לכם שאלות שונות על עולם הדייטים תמיד תוכלו לעלות אותם. הכי חשוב שאם תיכנסו לזוגיות תעשו זאת מתוך הבנה מלאה מה לא עבד בפעם הקודמת. כך לא תפספסו את ההזדמנות החשובה הזאת שיכולה להביא את החיים שלכם למקום אחר. השילוב של גרושים טריים ועולם הדייטים לא חייב להיות שילוב בעייתי.
אפשר ללמוד מכל דייט יצאתם לאחרונה לדייט לא מוצלח? קחו את זה בתור שיעור לפעם הבאה שאתם יוצאים לדייט. הרי לא מעט גרושים טריים שהיו נשואים זמן רב שוכחים מה זה לחוות כישלונות בהקשר הזה. דייטים יכולים להיות מאוד הפכפכים כאלה שיכולים לעלות אתכם, אך גם להוריד אתכם. עם זאת מוטב כי תמיד תנסו להסתכל על חצי הכוס המלאה, תזכרו כי תמיד היא תהיה. לאחר מכן תוכלו לנסות לעשות שינויים לקראת הפעם הבאה שבה תצאו לדייט. הלמידה מהדייטים השונים לא פחות חשובה מהלמידה שלמדתם במהלך הזוגיות עצמה. כל דייט הוא עולם שלם בפני עצמו, וכל דייט מביא איתו שינויים ודברים חדשים שחובה להכיר.
2 צפייה בגלריה
פרימדונה
פרימדונה
פרימדונה
(צילום: פרימדונה)
תשתדלו לא לעשות השוואות הטעות הכי נפוצה של גרושים וגרושות רבים היא לעשות השוואות בין מה שהיה לבין מה שיהיה. השוואות זה דבר לגיטימי, בטח עבור גרושים שכבר היו בזוגיות כזאת או אחרת. מהסיבה הזאת המוח עושה באופן טבעי את ההשוואה בתקווה כי מה שעומד לבוא יהיה טוב יותר. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי השוואות עלולות להיות מאוד בעייתיים לטווח הרחוק. במקום שהן יקדמו אתכם אל עבר השגת המטרה הן רק ירחיקו אתכם. המוח שלכם יהיה עסוק בהבדלים השונים בין הזוגיות הנוכחית לביו הזוגיות הקודמת. תנסו תמיד לעשות דברים שונים מבלי שתמצאו את עצמכם עושים השוואות חסרות כל ביסוס.
פורסם לראשונה: 09:51, 12.06.22