מלונות באילת - לתת ולקחת
כפי שרבים מכם בוודאי שמעו בחדשות ובעיתונים אילת וים המלח הן ערים המכונות "איים ירוקים", זאת לאחר הרבה משא ומתן בכנסת. ערים אלו נבחרו מכיוון שהן הערים התיירותיות ביותר בארץ והגישה אליהם מאוד נוחה בהתאם למתווה שנוצר על מנת לפתוח את האיים הירוקים.
איך אתם נכנסים לתמונה? בשל המשבר ובהתאם למתווה על מנת לעודד הגעה של נופשים אל מלונות באילת וים המלח, יצאו המלונות בהכרזה על הנחות משמעותיות לחגים, לסופי שבוע, דילים משפחתיים, דילים לזוג ועוד המון הטבות ששווה לקחת בשתי ידיים. אז כן, המחיר משתלם אך מה יש לעשות בעיר סגורה?
1 צפייה בגלריה
חופשה באילת
חופשה באילת
חופשה באילת
(צילום: depositphotos)
חשוב להדגיש, אילת כבר אינה עיר סגורה, להפך היא נחשבת לעיר הפתוחה ביותר והבטוחה ביותר מבחינה בריאותית. על מנת להיכנס לעיר עליכם לעבור בדיקת קורונה מהירה אם אתם תושבי העיר או להציג תשובה שלילית לבדיקת קורונה שעשיתם ב-72 שעות האחרונות. כמו כן, גם מלונות באילת ירצו לראות את אותן בדיקות שליליות בעמדת הצ'ק אין.
מלונות באילת פועלים על פי התו הסגול
התו הסגול נותן אפשרות לכל המלונות לפתוח את שעריהן תחת תנאים מסוימים, איך זה נוגע אליכם? אז זהו, שהתו הסגול די בא לקראת אורחי המלון. נדגיש, אתם מקבלים כל מה שמגיע לכם, יש מקום תפילה, חדר האוכל פתוח, הבריכות פתוחות וגם הפעלות לילדים. המתווה הסגול תורם לכם בכך שמעתה המלון אינו יכול להיות בתפוסה מלאה, זאת אומרת שאתם תרגישו את הפרטיות שלכם ותהנו מכל ההטבות שסביב במחיר מצחיק.
אוקיי, מלונות באילת פעילים אבל מה עם האטרקציות בעיר?
לנסוע לאילת בלי אטרקציות זה כמו לנסוע למסעדה בלי לאכול בה. כל האטרקציות שנמצאות באוויר הפתוח בעיר אילת פתוחות ופועלות בהתאם להנחיות, אתם זכאים להנות מכל אטרקציה בה תפגשו. בכל הנוגע לאטרקציות בחללים סגורים, אטרקציות אלו פועלות על פי התו הסגול. כמו כן, תוכלו להנות מכל דוכני האוכל והמסעדות שממש נמצאים במרחק נגיעה מהטיילת, וכן אפשר לשבת על בירה בים.
לסיכום
דיברנו על לתת ולקחת, השהות שלכם זו המתנה הטובה ביותר עבור הכלכלה הישראלית, לא רק ענף המלונאות אלא כל המסחר, החל מחנויות הבגדים ועד למסעדות. המשק הישראלי חטף מכה קשה במשבר הקורונה, אבל השאיפה היא תמיד לחפש את הטוב, והטוב הוא בישראליות שלנו, בתמיכה אחד בשני ברגעים הקשים. זה הזמן לעזור לעסקים בישראל, לתת ולקחת.