היערכות לקראת פסח - תיגבור עבודות הניקיון והתחזוקה בכל העיר
עיריית קרית אתא נערכת לקראת חג הפסח בתיגבור עבודות הניקיון והתחזוקה בכל העיר. במסגרת העבודות מתבצעות פעולות ניקיון מוגברות הכוללות פינוי אשפה וגזם, ניקיון הרחובות, ניקיון השטחים הציבוריים הפתוחים, ניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות.
במקביל, מתבצעת שטיפה יסודית בלחץ מים ואדים של מכולות האשפה, הרחובות והמרכזים הציבוריים ברחבי העיר.בנוסף, מבצעת העירייה עבודות סימון כבישים ומדרכות, הדברת מזיקים ותוספת של פחי אשפה ומוקדי מיחזור.
העירייה מבקשת את עזרת הציבור, בשמירה על ניקיון העיר. התושבים מתבקשים לא להשאיר אשפה חשופה ליד הפחים בכדי למנוע את פיזורה בסביבת הפח ולא להוציא בערב החג גרוטאות וגזם.
מעיריית קרית אתא נמסר: "בתקופה מאתגרת זו בה קיים ריבוי של אשפה ביתית אנו פועלים באופן מוגבר לניקוי כללי של העיר. על מנת לשמור על עיר נקייה ומטופחת אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה עם התושבים ותלויים גם באכפתיות של כל תושב ותושב, לפעול למען איכות החיים בעיר."

5 צפייה בגלריה
היערכות פסח - תיגבור הניקיון
היערכות פסח - תיגבור הניקיון
היערכות פסח - תיגבור הניקיון
(צילום: דוברות העירייה)
מקום ראשון בתחרות צילום לחטיבה א' רוגוזין
חטיבה א׳ רוגוזין זכתה בהצטיינות במקום הראשון בכנס מדעי ״חוקרים יוזמים״ של מחוז חיפה, בתחרות צילומי מדע "בעין העדשה- מאפייני חיים" ועלתה לתחרות הארצית עם צילום של התלמידות תהל הוס ומייה מרלי.

5 צפייה בגלריה
זכיה בתחרות צילום לחטיבה א' רוגוזין
זכיה בתחרות צילום לחטיבה א' רוגוזין
זכיה בתחרות צילום לחטיבה א' רוגוזין
(צילום: דוברות העירייה)
פרויקט "בת מצווה" בקרית אתא
מפגש בין תלמידות דתיות וחילוניות סביב נושא ההתבגרות, הערכים וטקסי בת המצווה
השבוע נערך באודיטוריום העירוני טקס סיום פרויקט "בת מצווה" המשלב בין תלמידות כיתות ו' מכל בתי הספר היסודיים בעיר - דתיים וחילוניים, במטרה לחזק את הקשר הקהילתי ובד בבד לקדם ערכים של מסורת, מנהיגות ואחריות חברתית בקרב הבנות הנמצאות לפני חגיגות בת המצווה שלהן.
הפרויקט פועל בכל בתי הספר היסודיים בעיר זו השנה ה- 12 ביוזמת חבר מועצת העיר עופר מועלם ובשיתוף עם מדרשת אורנים. בתכנית משתתפות מעל 500 תלמידות והיא כוללת מפגשים לאורך השנה, כאשר כל אחד מהם מתקיים בבית ספר אחר. בכל מפגש הבנות מתחלקות לקבוצות מעורבות של כ-20 בנות מבתי ספר שונים ומקיימות סדנאות ופעילויות חווייתיות שונות המועברות על-ידי מדריכה מוסמכת ממדרשת אורנים.
באירוע הוצגה התערוכה "אשת חיל״ שיצרו תלמידי אומנות מחטיבה א' רוגוזין, חטיבה ב' רוגוזין, חטיבה עליונה רוגוזין והישיבה התיכונית באמצעות בינה מלאכותית ולסיום נהנו התלמידות מהרצאה מעצימה של האלופה האולימפית לינוי אשרם.
ראש העיר יעקב פרץ הודה בנאומו ליוזמי התוכנית ושותפיה ביניהם: מר עופר מועלם- חבר מועצת העיר, שיזם את הפרויקט, למדריכי המדרשה באורנים-החלוץ שמלווים את התהליך, לאגף לתרבות יהודית ברשת המתנ"סים, לצוותים החינוכיים בבתי הספר בעיר ולתלמידות.
ראש העיר, יעקב פרץ: "אני בטוח כי ההשתתפות בתוכנית פתחה עבורכן צוהר אל מעבר למסגרת החברתית המוכרת והעניקה לכן כלים אותם תיישמו בעתיד בחיי היומיום. כלים אלה, לצד כלים שתרכשו בעצמכן בתהליך ההתבגרות, הם אלה שיעצבו את דמותכן בבגרותכן. עלו והצליחו"

5 צפייה בגלריה
טקס בנות מצווה
טקס בנות מצווה
טקס בנות מצווה
(צילום: דוברות העירייה)
עיריית קרית אתא מבצעת הדברת יתושים בכל העיר
בימים אלה מבצעת עיריית קרית אתא פעילות הדברת יתושים מוגברת בעיר באמצעות ריסוס בשטחים הציבוריים המקיפים את העיר ופעילות של איתור וטיפול במקורות דגירה פוטנציאליים.
פעילות הניטור וההדברה מתבצעת באמצעות איתור ומיפוי מקורות דגירה פוטנציאליים במקומות רבים, ביניהם, ביצות, תעלות ביוב, בריכות מים, אתרי בניה, ומקלטים שבהם קיימת היקוות של נוזלים היוצרים פוטנציאל להתפתחות זחלי יתושים.
יחידת ההדברה פועלת במשך כל ימות השנה בשיתוף עם רשות הניקוז והמשרד להגנת הסביבה בהדברה מונעת כאשר פעילות ההדברה מתבצעת הן באופן יזום והן כמענה לקריאות תושבים.
עיריית קרית אתא קוראת לתושבים לסייע במאמץ העירוני באמצעות ייבוש מקורות מים עומדים, ניקוז מים עומדים ממרזבים סתומים, איטום מערכות ביוב ביתיות , מניעת הצטברות שלוליות בחצרות, בגגות ובמקלטים. במקרה של מפגע בשטח ציבורי חשוב לדווח למוקד העירוני בטלפון, בווטצאפ או במייל דרך האתר העירוני.

לקראת חג הפסח חילקה המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית קרית אתא תלושי חג וחבילות מזון למשפחות נזקקות וקשישים
כמידי שנה, מעניקה המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית קרית אתא תלושים, וחבילות מזון למשפחות, בודדים וקשישים מרותקים, הנזקקים לסיוע, במיוחד לקראת ערב החג באמצעות ארגונים ותורמים רבים.
במסגרת הפעילות חולקו מאות שוברי קמחא דפסחא, חבילות מזון ושוברים לחג עבור משפחות נזקקות בעיר.

פסטיבל אביב בקרית אתא
עיריית קרית אתא תקיים במהלך חול המועד פסח פעילות הפגתית מהנה לילדים
במהלך חול המועד פסח תקיים עיריית קרית אתא את פסטיבל האביב במתכונת של פעילות הפגתית מהנה לילדים.
הפסטיבל יתקיים בתאריך 24.4 בין השעות 10:00-17:00 בפארק הספורט בפארק הספורט והוא יכלול שלל מתנפחים ענקיים, מתקנים אתגריים, הפעלות, סדנאות יצירה מקוריות, מתחמי פעילות, דוכנים ושלל אטרקציות. הכניסה חופשית.

5 צפייה בגלריה
פסטיבל אביב
פסטיבל אביב
פסטיבל אביב
(צילום: דוברות העירייה)
מבנה נוסף לאגף לשירותים חברתיים ברחוב בן עמי
השלוחה החדשה תאפשר את הרחבת השירותים לתושבי העיר וקרבה לשכונות המגורים הוותיקות.
בהמשך לעבודות התשתית שביצעה עיריית קרית אתא ברחוב בן עמי, נפתחה לקהל הרחב שלוחה נוספת של המחלקה לשירותים חברתיים שתאפשר את הרחבת השירותים לתושבי העיר וקרבה לשכונות המגורים הוותיקות.
השבוע התקיים טקס לחנוכת המבנה בהשתתפות הרב דיסקין, מנהלת האגף הגב' עדנה שמש וצוות העובדים , מר אריה מייזלס ומר שלמה כהן מנהל המחוז במשרד הרווחה.
המבנה החדש והנגיש של בניין הרווחה כולל 3 קומות בגודל של 500 מ"ר עם 20 חדרים , מקלט ומעלית. בהתאם לתוכנית, בהמשך ישודרג בהמשך גם מבנה המחלקה הקיים ברחוב פינסקר.
ראש העיר, יעקב פרץ: "אני רואה חשיבות רבה בהנגשת השירות עבור תושבי העיר וקרבתו לשכונות הוותיקות ,תוך הכפלת מוקדי השירות. אני מאחל הצלחה לכל עובדות ועובדי האגף שעושים לילות כימים כדי לתת את השירות הטוב ביותר, במיוחד בתקופה קשה ומאתגרת זו."

5 צפייה בגלריה
טקס חנוכת שלוחת בן עמי
טקס חנוכת שלוחת בן עמי
טקס חנוכת שלוחת בן עמי
(צילום: דוברות העירייה)


מוגש מטעם: עיריית קרית אתא