בת מצווה בהפתעה בביה"ס גבעת רם
בשבוע שעבר נערכה בבית הספר "גבעת רם" בת מצווה בהפתעה לתלמידה עדי חנניה שפונתה מהמועצה המקומית שלומי. הרעיון עלה כאשר הגיעה לידיעת מחנכת הכיתה שעדי חוגגת בת מצווה ובשל המלחמה והעובדה שהיא מפונה מביתה , מבית ספר ומחבריה לא תחגוג את בת המצווה כפי שתוכננה. מיד התגייסו הצוות החינוכי והתלמידים למשימה לשמח את עדי ולהפיק עבורה בת מצווה בהפתעה . אולם הספורט בבית הספר הפך ליום אחד לאולם אירועים שכלל כיבוד, שולחנות מתוקים, בלונים, עמדת צילום וספר ברכות ואפילו עמדת ה- d.j הופעלה ע"י תלמידי השכבה.

4 צפייה בגלריה
בת מצווה בגבעת רם
בת מצווה בגבעת רם
בת מצווה בגבעת רם
(צילום: דוברות ע.קרית אתא)

מאמא דייט - פעילויות מגוונות לאם ולתינוק
המחלקה לקידום מעמד האישה בעיריית קרית אתא, רשת המתנסים העירונית, מרכז מהו"ט, מיזם אפשרי בריא בעיר ומרכז הצעירים מציעים לאימהות בקרית אתא הפנינג של פעילויות מגוונות ומסובסדות לאם ולתינוק.
במהלך חודש מרץ מציע המרכז סדרת מפגשים הכוללת הרצאות וסדנאות בנושאים שונים ביניהם: התפתחות מוטורית, תזונה נכונה ובריאה, מעגל אימהות , עיסוי תינוקות, בייבי כושר ועוד.
הפעילויות יתקיימו במרכז מהו"ט ברחוב המכבים 3. ההרשמה לפעילויות באתר רשת המתנ"סים.

4 צפייה בגלריה
מאמא דייט
מאמא דייט
מאמא דייט
(צילום: דוברות ע.קרית אתא)
מלגות לסטודנטים תושבי העיר
עיריית קרית אתא תעניק גם השנה גם מלגות לימודים לכ-200 סטודנטים מעוטי יכולת שימצאו זכאים ע"י ועדת המלגות, המעוניינים ללמוד לתואר ראשון או שני.
מטרתה של תכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחיים ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם.
חלוקת המלגות הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של עיריית קרית אתא בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר בלימודיהם לתארים גבוהים. בנוסף למלגות העירוניות , גם השנה תחלק עיריית קרית אתא בשיתוף מפעל הפיס ופרח טכניון מלגות לימודים ע"ס 10,000 ₪ לכל סטודנט לצד התנדבות למען הקהילה בהיקף של כ- 100 שעות ומעלה.
ניתן להגיש בקשות באופן מקוון באמצעות אתר עיריית קרית אתא עד לתאריך 24.3.24.
יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:" חינוך להשכלה גבוהה הוא אחד הגורמים המכריעים בתהליך התפתחותה של קרית אתא ובעלי תרומה משמעותית לאיכות החיים בה. לשם כך העירייה משקיעה משאבים רבים לפיתוח תכניות לימוד ייחודיות, לתגבור שעות הוראה, לעזרה לתלמידים מתקשים ולעידוד המצויינות, במטרה להביא לכך שכל תלמיד ותלמידה בקרית אתא יוכלו לרכוש השכלה ולהבטיח את עתידם."

פורים בקרית אתא


במהלך חג פורים תקיים עיריית קרית אתא ורשת המתנ"סים העירונית שלל אירועים ופעילויות לכל המשפחה ללא עלות או במחירים מסובסדים.
בין האירועים שיתקיימו:
20.3 הפנינג פורים להורים וילדים. החל משעה 17:00 במרכז הנוער והצעירים. מורדי הגטאות 24.
24.3 "מלכת השלג והנסיכה" - סרט מדובב לילדים בגילאי 4-8. בשעה 17:30 באודיטוריום העירוני, רח' הפלמ"ח 11.
25.3 "עושים שמח"- מופע עם כוכבת הילדים מיקי. בשעה 17:30 באודיטוריום העירוני, רח' הפלמ"ח 11.
25.3 מסיבת פורים לבני הנוער במרכז הנוער והצעירים , פתיחת שערים החל משעה 19:00, רח' מורדי הגטאות 24.
הרשמה וכרטיסים באתר רשת המתנ"סים www.matnasata.org.il

4 צפייה בגלריה
מופע פורים
מופע פורים
מופע פורים
(צילום: דוברות ע.קרית אתא)

"בית הספר של החגים" בקרית אתא
מסגרת חינוכית מסובסדת עבור ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ג' במהלך חופשת חג הפסח
רשת המתנסים העירונית תפעיל במהלך חג הפסח את תכנית "בית הספר של החגים" המעניקה מסגרת חינוכית איכותית ומסובסדת בחופשות החגים במטרה לתת מענה לצרכי ההורים העובדים בעיר.
התכנית תופעל בין התאריכים 14.4-18.4 בין השעות 8:00-13:00 בעלות של 100 ₪ בלבד (וללא עלות עבור משתתפי הצהרונים במהלך השנה).
במסגרת הפעילות נהנים הילדים ממגוון של פעילויות ותוכניות העשרה, בליווי של צוות מיומן ומקצועי בהתאם למתווה משרד החינוך.
ההרשמה מתבצעת עד לתאריך 31.3.24 באמצעות אתר האינטרנט www.hugim.org.il

4 צפייה בגלריה
קייטנה
קייטנה
קייטנה
(צילום: דוברות ע.קרית אתא)

מוגש מטעם: עיריית ק.אתא