14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - הנשואים או החולקים את חייהם יחדיו יגיעו להסדרים במובן הכלכלי והרגשי. תחושה שהמשפחה מנצלת ושהפעם אתם לא מוכנים לסבול יותר. טיפ: תקבעו פגישה לפטור ענייני סחבת- מול בנקים ומוסדות, שבאם לא כן הבעיה עלולה לדפוק לכם בדלת. הצד הרגשי יציב אך ניצב כעומד על המקום. הגדירו את גבולות האהבה כלפי בן/ת הזוג והשתדלו שלא לחצות אותם שוב ושוב לכוונים קיצוניים, בין שלא לתת יותר מדי ובין זה שלא להתפרץ ולדרוש לקבל יחס בסגנון של ''כאן ועכשיו!".
מזל שור - ההתרגשות לקראת החג סוחפת אתכם עד לרגע בו אתם מגלים שמישהו פגע בקרובים אל ליבכם. הזמן לשנס מאתניים ולהתרכז בחיפוש עבודה אחרת או בכול הקשור לקידומכם המובטח - במקום הנוכחי. מנסים להיכנס לכם לפרטיות וזה קצת עולה לכם על העצבים. הדאגה למגורים מושכת אתכם לחשוב על אפשרות: קנייה, בניה, שיפוץ או השכרה. בריאותכם משקפת רגישות יתר בנוגע לשינויי מזג האוויר. למתוסכלים ולמבקשים שינוי, חפשו ייעוץ מקצועי ביחס לזוגיות או בנוגע לכספים ולירושות המעסיקים אתכם- מזה זמן רב.
מזל תאומים - בחג שממש קרוב, מצב רוחכם מתנדנד אך יציב. חלק גדול מבני המזל יהיה עצוב ביחס לדמות יקרה שעזב/ה בנסיבות כואבות-טרם זמנה. בריאותכם הפיזית מתייצבת באורח-פלא לקראת החג ובמהלכו. משהו אומר לכם לקנות דירה לעצמכם או למען הילדים אבל אתם חשים כחסרי אונים נוכח המחירים וקשיי המימון. מישהו יסתכל עליכם דרך עין-סמויה ועקומה. דחו נסיעה למקום רחוק. הנשואים: זה לא הזמן לחפש אהבה... במקומות הלא נכונים. אלה שבמערכת זוגית חשים שאינם מקבלים מספיק אהבה ותשומת לב.
מזל סרטן - אתם חווים התרגשות לקראת החג אך בשבוע שלאחר החג הצפיות מתחום העבודה יקרצו לכם- יותר מתמיד. דחו הצעות הקשורות לשינויי מגורים בעלי מניעים הרפתקניים מידי במיוחד שלא להתפתות לרכוש שטחי- אדמה חקלאיים או בית ''על הנייר''. מומלץ שלא לעשות צעדים שיכניסו אתכם למחויבויות כספיות מיותרות אלה אם...זכיתם בלוטו. הפנויים ינסו למצוא מוצא ביחס לבדידותם אבל ישכחו שהם בררנים מדי. מומלץ לפנות לייעוץ אישי מקצועי בנדון לרגשות פגועים ובעיקר ביחס: לרגשות, למשפט ירושה, זכויות אחרות.
מזל אריה - רומנטיקה: אתם מבקשים להתקרב אבל נתקלים בחומה רגשית ובהפתעות לא הכי נעימות. המקצוע מתחיל להימאס אבל לצערכם אתם לא מקבלים החלטה. הדמות שנכנסה לחיים משדר/ת - 'פעם ככה- ופעם... ככה'. הנשואים והמחויבים רגשית: עליכם להחליט באם אתם מתגרשים או ממשיכים על בסיס תנאים המתאימים לכם - כולל בנוגע לילדים, לכספים או לגבי רכוש אחר. התרכזו בילדים ושאלו שאלות אודות עתידם. זוגיות: חפשו ייעוץ על מנת לעשות זאת טוב יותר או להחליט שלא לעשות את זה בכלל.
מזל בתולה - אתם בהתרגשות לקראת הפסח. צפיות לאהבה. אתם מרוכזים בענייני הילדים ומקווים לקבל תמיכה בנוגע אליהם. אתם מרגישים שוב שמנצלים את טוב ליבכם למטרות שלא מובנות לכם כלל ועיקר. המועסקים: מצב רוח רענן מכוון השטח התעסוקתי ימלא אתכם באופטימיות זהירה. קחו את עצמכם בידיים בנוגע לצד הרומנטי, הזמן ליזום מהלכים שימקמו אתכם גבוה יותר בלב בן/ת הזוג. הודעה בנוגע למסע או לטיול המשלב רומנטיקה והיסטוריה יגיע לידיעתכם. הזמן לקבוע לייעוץ אישי מקצועי בנוגע לכול תחומי החיים.
מזל מאזניים - זהו, כבר כמעט הגיע הפסח. לקראת החג לא הייתם סגורים באם לבקש סליחה ממישהו אבל הסביבה הקרובה והמשפיעה עדין לוחצת ומנדנדת בנושא, דעו לכם שהנושא הזה יקבע את ''מפלס השמחה''. בעקרון כדאי השנה להגיע לפשרות רגשיות למען: שלום הבית, החברות והמשפחה. הבטחות לקידום נדחות שוב אל מעבר לחגים ואתם מרגישים שכאילו עובדים עליכם בעיניים. רגשות חזקים לחברים או לדמות ששכחתם מאחור מדליקים בכם את נורות הגעגוע. שמועה או הידיעה שמישהו בגד מסובבת לכם את הסכין מחדש.
מזל עקרב - אתם מרגישים בשמחה לקראת החג ובפסח עצמו. ריחות הפרדסים משגעים אתכם מחדש ויוצרים בתוככם את הגעגוע לטהור שהיה לכם בחיים. הטבע מושך אתכם אליו כמעין גם העדן. שימו לב שמה שאתם מחפשים בתחום העבודה קיים באינטרנט ובאמצעי התקשורת האחרים. אתם ממשיכים להרגיש כנותנים הרבה יותר ממה שאתם מקבלים אבל השנה אולי כדאי השנה לבדוק טוב את עצמכם לפני שאתם מתלוננים. התסכול ביחס ליחס הלא ראוי מצד הדמות המחלקת אתכם את החיים גובר והולך. הזמן לדברים נכונים בתחום הזוגיות.
מזל קשת - השנה ובאביב אתם מתגעגעים לרמת התרגשות שהאהבה העניקה לכם בעבר אבל פוחדים ליזום מחשש שדלתה לא תיפתח. אתם חיים את החיים 'באוטומט'' ונעים בין תקווה, אדישות ולבין מעט אופטימיות. אנשים החייבים לכם יחס מפנים לכם עורף כאילו הייתם 'בועת- אוויר' או כנודניקים רגשיים. הכעסים כלפי אויבים נסתרים מתעוררים. הבודדים ירגישו את בדידותם ביתר שאת. טובת הילדים מעסיקה אתכם. צאו לאוורר את הנשמה והגוף לאחר המאמצים הפיזיים והנפשיים האחרונים. לבני 40 ומעלה: שמרו על כושרכם הבריאותי.
מזל גדי - ריחות פריחת האביב המגיעים אל אפכם מעצימים את התרגשותכם לקראת החג הקרב לבוא. רגשות מתעוררים לאהוב ולקבל אהבה. התקיעות במישור הרגשי יוצרת בכם את הרצון לקום ולעזוב אך משהו תוקע אתכם במקום. יש בכם רצון להבריא את הגוף והנפש וזה כולל גם לאזן את משקל גופכם. הפנויים: אתם מחפשים את הקשר שיכול להרים אתכם אל עצמכם- מחדש. גורם חתרני ינסה בקרוב לערער את אמינותכם בעיניי אחרים. הרווקים ישאפו לפרק קשרים מתנדנדים לטובת חדשים.
מזל דלי - אתם מחפשים להתבודד אך אנשים סביבכם מתעקשים... ''לגנוב'' לכם את הפרטיות. חזרתם לעצמכם בזכות ההתמדה והדבקות במטרה. אתם מוצאים את עצמכם מחפשים דרך לפרוץ במהירות בתחום הניהולי או בעסקים ומנסים לחפש את הכוון המקצועי המתאים. הנשואים שבכם יחפשו ריגושים אך מבלי לבגוד במערכת הזוגית החשובה להם. הזמנה מפתיעה לאירוע חשוב מחכה לכם בפתח. במישורי תעסוקה דווקא הדברים מתנהלים די יפה. השנה החודשים אפריל מאי הם הזמנים היותר טובים לייעוץ מקצועי- בנוגע לשטחי החיים והעתיד לבוא.
מזל דגים - שבוע משמח בסך הכול, חוץ מענייני היחסים עם משפחת בן /ת הזוג. מישהו יסתכל עליכם דרך עין-סמויה ועקומה. זכרו ששורש הרע טמון בנתינת היתר שלכם ומאי היכולת לשמור על מידת נתינה נכונה. ענייני כספים ועבודה מעסיקים אתכם אבל שוב אתם דוחים את הפתרון. הבודדים: אתם צמאים לאהבה ומחפשים אותה במקומות הלא הנכונים. הזמן לצאת מהגבולות הרגשיים אל האור הנכון. צניעותכם ידועה לכול אך הזמן לשאול את עצמכם מה עושים למען האהבה ואיך למצוא דרכים להשיגה.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.