עדי שטרנברג, סגנו של חיים צורי ראש עיריית קרית מוצקין, ומיום שני ראש העיר בפועל, העלה בסוף השבוע סרטון לייב לעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שהגיש תלונה במשטרת זבולון נגד שני תושבי קרית מוצקין, אריק מוגרמן ויועד כנען, בעקבות הטרדה שעבר על ידם לכאורה. בנוסף, הגיש בקשה להוצאת צו למניעה הטרדה מאיימת נגד מוגרמן.
2 צפייה בגלריה
עדי שטרנברג
עדי שטרנברג
"מקווה שהלקח יילמד". עדי שטרנברג
(צילום: ראובן קופוצינסקי)
שטרנברג מספר בסרטון הווידאו שהעלה: "רציתי לשתף בחוויה לא נעימה שעברתי, יש בה משהו מגוחך ששני ילדים צעירים מאוד מתלבשים עליך במהלך עבודה ומטרידים אותך. בעקבות כך הגשתי תלונה במשטרה. אני מאלה שממעטים לעשות את זה, אבל לא הייתה לי ברירה", הסביר. "הגשתי תלונה נגד שני פעילי אופוזיציה שליוו אותי מרגע שסיימתי לברך את מסיימי כיתות ו' בבית הספר בן גוריון.

קראו עוד:

"בסוף הטקס, יצאתי מן אולם הספורט גושן. שני החברה הצעירים נגשו אלי והתחילו לשאול שאלות, התלבשו עלי עם מצלמות ודחפו אותם אל הפנים שלי והלכו. זרקו סיסמאות, שאלו שאלות לא רלוונטיות, קראו לי שקרן, מאיפה הגעתי? שאלו על המשפחה שלי, ולמה אני פרוד? שאלות על השכר שלי, והכי נורא אמרו דברים איומים על ראש העיר – זו תחושה לא נעימה בלשון המעטה. אני מבסוט מעצמי שלא הגבתי להם כמעט אבל שאלתי למה אתם עושים את זה?".

2 צפייה בגלריה
אריק מוגרמן
אריק מוגרמן
"תלונת שווא". אריק מוגרמן
(צילום: פרטי)

שטרנברג הסביר את הכעס: "דבר כזה, כמו שחוויתי על ידי 2 פעילי האופוזיציה, אריק מוגרמן ויועד כנען, עוד לא נתקלתי. יש גבול לכל תעלול. אני אומר לאופוזיציה במוצקין - עד כאן. לא ייתכן שאיש ציבור, כל איש ציבור, ימצא עצמו הולך ברחוב, כשמלווים אותו 2 ניידים עם מצלמות פתוחות, ונזרקות לעברו קריאות לא מכבדות על חייו הפרטיים, עבודתו, משפחתו, מרכז חייו, פרודתו וילדיו. מקווה שהלקח יילמד ומערכת הבחירות לא תחצה קווים אדומים בעתיד".
מוגרמן: "פגשתי אותו אקראית באירוע ציבורי. אימתתי אותו מול העובדה שמרכז החיים שלו לא במוצקין ושבכל חודש הוא מכניס את ידו לקופה הציבורית ולוקח מהארנונה שלנו משכורת של 60 אלף שקל, למרות שהוא בכלל לא נבחר על-ידי תושבי מוצקין.
"כל התושבים שעמדו לידי המתינו לשמוע ממנו תשובות. במקום להשיב עניינית לשאלות, הוא ברח לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונת שווא. יש לעדי פנטזיה להרחיק אותי מאירועים ציבוריים אבל צר לי לבאס אותו - זה לא יקרה".