מרכז הקניות כפיר בקרית אתא אחד המותגים המסקרנים שנכנסו לאחרונה הוא "קטוף" - רשת שיווק תוצרת בדוקה למהדרין.
1 צפייה בגלריה
מרכז הקניות כפיר בקרית אתא
מרכז הקניות כפיר בקרית אתא
מרכז הקניות כפיר בקרית אתא
(צילום: יח"צ כפיר)
רשת חנויות "קטוף" ברחבי הארץ, מומחית בשיווק תוצרת בדוקה למהדרין כשתחום הדגל שלה הוא שיווק כל סוגי הירק - עלים ועשבי התיבול מהדרין בשיטת גוש קטיף למניעת חרקים.
בסניפי הרשת ניתן למצוא מגוון ענק של ירק טרי ורענן, שמגיע מידי יום מהחקלאים המסורים מדרום הארץ ומרמת הגולן, כאשר במבחר הירק בשיטת גוש קטיף ניתן למצוא גם מגוון עלים מיוחדים: בזיליקום, עירית, טימין, רוזמרין, אורגנו, זעתר, לואיזה, מרווה, עלי בייבי, עלי תרד, כרובית וברוקולי טריים בגידול מפוקח למניעת חרקים ועוד ועוד מוצרי עלים בכשרויות מהדרין .
מחלקות הרשת מציעות גם מגוון ענק של קטניות בוואקום ללא צורך בברירה בכשרות בד"ץ העדה החרדית. מגוון קמחים מנופים ומשובחים ללא צורך בניפוי בכשרות בד"ץ העדה החרדית. מגוון ענק של פירות קפואים נקיים מחרקים בכשרות הרב לנדא שליט"א , תבליני פרג, רטבים ועוד.
לסניף החדש של קטוף במרכז הקניות כפיר בקרית אתא ייחודיות במחלקת פיצוחים טריים בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ומציע פינוקים שווים ומיוחדים לקראת השבת בסופי השבוע.
מנכ"לית מרכז הקניות, יעל אוחיון: "מהיום לפני שמתחילים לבשל, יש לכם כתובת אחת לכל מה שאתם צריכים במרכז הקניות כפיר. אתם מוזמנים להגיע וליהנות מחוויית הקניות הכי קסומה של הצפון. עם המותגים החמים, שפע של חנויות, אוכל טעים והרבה הרבה פעילות מגוונת ומרתקת. רח' העצמאות 37, קרית אתא, מחכים לכם עם חניה בשפע והמון הפתעות".