קבוצת חמדיה גרופ פותחת השבוע אולם תצוגה ראשון המאגד את שני מותגי הקבוצה, דלתות חמדיה ודלתות רשפים, תחת קורת גג אחת, תוך שמירה על כל מותג בנפרד.
2 צפייה בגלריה
דלתות חמדיה בקריית אתא
דלתות חמדיה בקריית אתא
דלתות חמדיה בקריית אתא
(צילום: יח"צ)
זהו האולם תצוגה הראשון שנפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון שקלים במתחם העיצוב redesign בקריית אתא.
הסניף משתרע על שטח של כ-300 מ"ר ועוצב על ידי שני חללים עיקריים, לכל מותג בנפרד: חלל של דלתות חמדיה, שיציע דלתות פנים, וחלל של דלתות רשפים – שיציע דלתות כניסה.
קראו גם:
באולם יוצגו מגוון חידושים, דגמים ועיצובים, בניהם: דלתות מבודדות רעשים, דלתות בנעילה חכמה, דלתות הזזה, דלתות קו אפס ומגוון דלתות בצבעי טמבור.
לדברי אהוד סאסי, מנכ"ל ובעלים דלתות חמדיה: "הקונספט החדש של חנויות One stop shop הוא בשורה לצרכן הישראלי שיוכל מעתה למצוא תחת קורת גג אחת דלתות כניסה ופנים.
"אולם התצוגה החדש במתחם מסמל את יריית הפתיחה לרשת אולמות התצוגה נוספים שיפתחו בפריסה ארצית. אנו מעריכים כי במהלך 2022 יפתחו עוד כעשרה אולמות תצוגה בקונספט דומה".
2 צפייה בגלריה
שני מותגים באולפ תצוגה אחד
שני מותגים באולפ תצוגה אחד
שני מותגים באולפ תצוגה אחד
(צילום: יח"צ)
לדברי רועי רגרמן, מנכ"ל רשפים: "המהלך יהווה גם יתרון והזדמנויות מול קבלנים, אדריכלים ומעצבים בשל מומחיות הקבוצה בתחום הדלתות בישראל והיכולת לייצר תהליכי מכירה בין שני המותגים".
מתחם רדיזיין ממוקם באזור מאוד מרכזי ונגיש. חמדיה גרופ מציעה לתושבי קריית אתא וסביבותיה שירות שיכלול ייעוץ ברכישת דלת פנים ודלת כניסה, מדידה, התקנה ועוד.