חברות עסקיות, ארגונים גדולים או בעלי שמחה: כל מי שרוצה להשאיר רושם באירוע הבא שלו, כדאי שיכיר את הטרנד הבא בעולם הקולינריה. חברת MOODPASS מציעה טכנולוגיית הדפסה על מזון ברזולוציה גבוהה ומדוייקת, באמצעותה ניתן ליצור איורים ותמונות באיכות שטרם נראתה על גבי מנות קינוחים.
4 צפייה בגלריה
קינוחים מדהימים
קינוחים מדהימים
טכנולוגיית הדפסה ברזולוציה גבוהה ומדוייקת
(צילום: ינון שקד)
ושלא תטעו לחשוב שמדובר על ההדפסות המוכרות על דפי סוכר אכילים: המכונה המתקדמת שיובאה באופן בלעדי לישראל מדפיסה ישירות על המקרונים, העוגיות ויתר המוצרים ש MOODPASS מציעה, וכפי שניתן להתרשם מהתמונות- זה נראה מדהים.
את MOODPASS הקימו צמד חברי ילדות, מידן מאור, המגיע מעולם הקולינריה כטבח וקונדיטור וינון שקד, מתמחה בעולם התקשורת החזותית כמעצב גרפי. מאור שהחל לגשש את דרכו בתחום, נחשף למדפסת המיוחדת וליכולותיה, ומיד פנה אל שקד עם הרעיון לשלב כוחות. יחד הם נסעו לאירופה לעבור שם הכשרה טכנית עליה וכאמור לייבא אותה לארץ.
4 צפייה בגלריה
קינוחים מדהימים
קינוחים מדהימים
"קפיצת מדרגה בתחום הקולינרי"
(צילום: ינון שקד)
"מדובר פה ממש בקפיצת מדרגה בתחום הקולינרי", אומר מאור. "מעבר לכך שהטכנולוגיה הזו שאין עוד כמוה בארץ חוסכת תהליכי עבודה, ומסוגלת להדפיס בכמויות גדולות, היא גם משדרגת פי כמה את נראות המוצר, שהגרפיקה על גביו נראית הרבה יותר חדה ומדויקת. הארגונים והעסקים שביצעו הזמנות התרשמו מאוד מאיכות העבודה שלנו".
4 צפייה בגלריה
טעמים מטריפים
טעמים מטריפים
"במדפסת שלנו קיימים שישה צבעים"
(צילום: ינון שקד)
"בעוד שבמדפסת דף סוכר רגילה קיימים ארבעה צבעים, במדפסת שלנו קיימים שישה צבעים", מוסיף שקד. "זה מעניק עוד עומק של צבע, ורמת חדות כל כך גבוהה עד שניתן להדפיס ברקוד QR על גבי מאכלים קטנים עד סנטימטר וחצי. ככה הקינוח מקבל ערך מוסף, כאשר הוא יכול לשמש גם ככרטיס ביקור או קישור לתכנים של הלקוח או החברה. היכולת לעצב היא ברמה ורזולוציה הכי גבוהה שקיימת. המזמין יכול להביא סקיצה או לעצב איתנו את החזון או המותג שלו על גבי המוצר".
4 צפייה בגלריה
טעמים מטריפים
טעמים מטריפים
ניתן לרכוש מארזים בהתאמה אישית
(צילום: ינון שקד)
בין הלקוחות של MOODPASS קיימים כבר מספר חברות ובתי עסק מרוצים. ניתן לרכוש כאמור מארזים בהתאמה ועיצוב אישיים או חבילות מוכנות לכל סוגי האירועים. הקינוחים כשרים ובהשגחת הרבנות המקומית.
ליצירת קשר והזמנות:
פייסבוק:
אינסטגרם:
מוגש מטעם MOODPASS.
פורסם לראשונה: 12:17, 14.07.22