הסניף החדש של חברת MODY נפתח. הסניף נפתח מתוך רצון להביא לתושבי, מעצבי ואדריכלי הצפון את מסורת העיצוב ארוכת השנים של החברה, הדוגלת בשילוב בין יצירתיות לפונקציונליות, ומוצגות בו קולקציות איכותיות ויפות מהמותגים המובילים בעולם דוגמת GESSI, MUTINA, FALPER ועוד. "הסניף החדש מתאים ללקוחות האיכותיים ביותר שלי, שמבינים בעיצוב ובמיתוג", אומרת הנדסאית אדריכלות לימור בן הרוש, המתמחה בבנייה פרטית של בתי ודירות יוקרה. מעצבת הפנים שירלי בר, יזמית של מתחמי פינוי בינוי ומתמחה בעיצוב של וילות יוקרה, מסכימה: "עד שפתחו את הסניף המקומי הגעתי לסניף בבני ברק בכל פעם שהיה לי פרויקט באזור המרכז. תמיד אהבתי את הקולקציות המיוחדות של MODY, שמעניקות ערך מוסף לחלל. מאז פתיחת הסניף בצפון קניתי רק אצלם ומאוד נהניתי, אני מרגישה בטוחה להביא אליהם את הלקוחות שלי. מבחינתי MODY הוא מותג ולכן העובדה שהם זמינים לי וללקוחותיי כעת משמחת מאוד".
4 צפייה בגלריה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
(צילום: שי אפשטיין)
אדריכלית עידן סמרי יהלום מתמחה בבניית בתים פרטיים והשבחת נכסים, כמו גם בתכנון ועיצוב משרדי מכירות עבור חברות קבלניות. כששאלנו אותה מה דעתה על פתיחת סניף MODY החדש היא התמקדה בפן המקצועי שמביאה אתה החברה: "הערך המוסף שלי הוא לספק ללקוחותיי את הבית המתאים להם, למידותיהם ולאורח חייהם. ב-MODY אני מצליחה לחבר בקלות בין מוצרי הקצה ללקוחות. אני פוגשת שם מקצוענות, הבנה של מרחב ושליטה ביתרונות ובחסרונות של חומרים ומוצרים. השירות שלהם מקצועי וענייני וניכרת הקפדה ורגישות לתקציב הלקוח מבלי להתפשר על התוצאה הסופית".
אולם התצוגה החדש עוצב בסגנון נקי ומינימליסטי המבוסס על תפישת החברה שמאמינה ביצירת חללים שקטים ולא עמוסים. פלטת הצבעים השולטת בו היא לבן ועץ בהיר היוצרים תחושת ניקיון ורוגע ומאפשרים למוצרים המוצגים לבלוט. האולם מחולק לאזורים ברורים עם שדרות מרכזיות המקלות על ההתמצאות בו. לכל מחלקה הוקדש אזור משלה - ברזים, פרקטים, כלים סניטריים, אבן וריצוף וזאת על מנת לאפשר ללקוחות להתמצא במרחב בקלות ולמצוא בו את משאת נפשם. כמו-כן הוקמו בו כ-40 חדרי רחצה שמציגים פתרונות כוללים ושולבו בהם פריטי ריהוט, ברזים וכלים סניטריים. הקולקציות המוצגות ייחודיות ובלעדיות לחברה, שמקפידה על בחירה במותגים ובמוצרים שלא קיימים במקומות אחרים.
4 צפייה בגלריה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
(צילום: שי אפשטיין)

4 צפייה בגלריה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
(צילום: שי אפשטיין)
מה דעתכן על אולם התצוגה החדש?
לימור בן הרוש: "בסניף יש תחושה של בוטיק יוקרתי וחווית הקניה בו נעימה, קל להתמצא ולא להיאבד בשפע. ניכר שניתן דגש לנוחות השימוש ולתצוגת המוצרים, החלוקה נוחה וברורה ומקלה על הלקוח".
שירלי בר: "האולם משגע והמיקום שלו מצוין, יש חניה בשפע. אחד הדברים שבולטים בו הוא כמות האור שיש בו. ברוב אולמות התצוגה כשאני מתרחקת מחלון הראווה יש תחושת מחנק, פה גם בעומק האולם יש אור טבעי ונעים. MODY מיקמו את עצמם בעיר נשר בה עתידות להבנות בשנים הקרובות כ- 5,400 יחידות דיור, זאת בנוסף לכמה מתחמים של התחדשות עירונית. זה צעד נכון מבחינתם".
עידן סמרי יהלום: "האולם מעוצב באלגנטיות קלאסית והאופן בו הוא מסודר מאפשר ללקוחות לחוות ולהתרשם מהמוצרים השונים. יש באולם אווירה נעימה ומקצועית, מערך התמיכה והשרות יעיל, החל מרוית מנהלת הסניף ועד אנשי המכירות והצוות, אני מאחלת לה שתצליח לשמר זאת".
השירות בראש מעייניהם
מנהלת הסניף החדש, רוית הלברייך-וינברג, היא דמות ידועה בתחום ובעלת ניסיון ארוך שנים. כשפוגשים אותה, מבינים ששיטת העבודה שלה תואמת למבנה האישיותי שלה כמו כפפה ליד. "אני מאמינה בקשר אישי, בשירות, בלהיות קשוב ולהבין מה הצרכים של מי שעומד מולך. לכן יש חשיבות להתאים בין אנשי המכירות שלנו לבין האדריכלים וסגנונות העיצוב שלהם. הכל מתחיל ונגמר בקשר אישי", היא אומרת בקצב דיבור אנרגטי שמאפיין אותה ואת דרך העבודה שלה. "לקוחות חייבים להיות מרוצים כשהם עוזבים את הסניף, אני מקפידה על כך. יכול להיות שהם לא ימצאו בדיוק את מה שחיפשו או שלא יתאים להם המחיר אבל מבחינת השירות הם חייבים להיות מרוצים". כשהלברייך-וינברג מדברת על שירות ומקצוענות כמטרה ראשונה במעלה, היא מתכוונת לכל מילה. בן הרוש מחזקת את דבריה: "אני נהנית מהיחס האישי ומתהליך העבודה המסודר. כשמנהלים עשרות פרויקטים במקביל, יש חשיבות גדולה לתהליכי עבודה מסודרים. אני מרגישה שב-MODY מבינים את זה ומחפשים את הדרך הטובה ביותר לעזור לי".
4 צפייה בגלריה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
אולם תצוגה MODY חיפה
(צילום: שי אפשטיין)
פתיחתו של MODY ATELIER בסניף אמורה גם היא להקל על עבודתם המקצועית של אדריכלים ומעצבים.MODY ATELIER הוא אזור מיוחד באולם התצוגה, שכולל מאות דוגמאות של אריחים לריצוף וחיפוי, דוגמאות פרקט, דוגמאות של אבן טבעית, עשרות קולקציות של ברזים, מניפות צבעים, חומרי גמר לארונות אמבטיה ודוגמאות טקסטיל רלוונטיות. MODY ATELIER מסייע לאדריכלים ולמעצבים בתהליך העיצוב ובחירת החומרים, הוא משנה את חווית התכנון והעיצוב, משדרג את הבחירות ואת התוצאה המתקבלת, והוא חלק מקבלת הפנים החמה ומהשירות שמעניקהMODY לשותפיה המקצועיים.