אישה, שעד לאחרונה הייתה בזוגיות מאושרת וממושכת, לא העלתה בדעתה שחייה עלולים להתהפך בבת אחת.
2 צפייה בגלריה
"זה בכלל לא נחשב בגידה"
"זה בכלל לא נחשב בגידה"
"זה בכלל לא נחשב בגידה"
( צילום המחשה: shutterstock)
במשך שנים נחשבו בני הזוג – לפחות כלפי חוץ - לזוג אידיאלי. כל הסובבים אותם ראו בהם דוגמא ומופת לזוגיות. הם רבו או התווכחו לעיתים נדירות, תמיד הסתכלו האחד על השנייה באהבה, התייחסו בכבוד זה לזו ונסעו לחופשות זוגיות מפנקות ביחד.
אפילו כשבנם התחתן הוא אמר להוריו מול כל המוזמנים: "נתתם לי דוגמא נהדרת לזוגיות לתפארת, מודל כזה בדיוק אני מאחל לעצמי עם אשתי החדשה".
העניינים בין השניים החלו להשתבש כשנסעו יחדיו ליום כיף בספא. בזמן ששכשכו להנאתם בבריכה החמה הגיע פתאום גבר לא מוכר ואמר לבעל: "מה שלומך? לא יפה איך שנעלמת לי כמו הודיני. מה, עברת צד? מי זו לידך?".
קראו גם:
האישה ההמומה שאלה אותו מי הוא והוסיפה: "אני אשתו ואני לא מבינה למה אתה מטריד אותנו".
הגבר הזר השיב לה: "אה, לא ידעתי שזה סוד. עשיתי פאדיחה", ומיד אחר כך הוסיף: "כנראה טעות בזיהוי, התבלבלתי", והזדרז לשחות לצד השני של הבריכה.
האישה, שהייתה המומה מהתקרית המביכה, שאלה את בעלה: "מי זה? מאיפה אתה מכיר אותו?".
הבעל השיב: "אין לי מושג, כנראה סתם גבר זר שחיפש קצת תשומת לב וניסה לסכסך בינינו. שמעת במו אוזניך שהוא אמר שזו טעות בזיהוי. כנראה שהוא חשב שאני מישהו אחר והתבלבל. אולי בגלל האדים החמים של הבריכה שאידו לו את המוח".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
התקרית המביכה נשכחה זמנית והשניים המשיכו לבלות ביום הכיף שלהם יחדיו, אבל מאותו הרגע ניקרה בראשה של האישה המחשבה המטרידה שאולי זו לא הייתה טעות. לעצמה היא אמרה כי עליה להיות מעתה יותר ערנית לגבי בעלה.
באחד הימים, כשהבעל נכנס למקלחת, הציצה האישה במחשב שלו וכשסרקה את המקומות האחרונים ברשת אליהם נכנס, היא נדהמה לגלות כי הוא מנוי באתר היכרויות של גייז למטרת סקס. כשהוא יצא מהמקלחת, היא הטיחה בו את הממצאים והפעם הוא לא הכחיש.
"אני אוהב אותך, ומין עם גברים שונים זה רק פורקן", הוא הסביר. "לאורך השנים איבדת עניין בסקס ולכן אני מחפש את זה בחוץ עם גברים שונים. זה בכלל לא נחשב בגידה".
באותו רגע הודיעה לו האישה כי היא מזועזעת ונגעלת ממנו וכי הקשר הארוך ביניהם הגיע לסיומו.
ואכן, השניים הגיעו לאחרונה למשרדי כדי שאנסח עבורם הסכם גירושין.