קבוצת כפיר נערכת לקבלת הניהול בקניון עזריאלי בקרית אתא, אותו תמורת 90 מיליון שקל, באמצעות אחת מחברות הקבוצה, והודיע כי תשקיע 20 מיליון שקלים בשדרוג הקניון.
1 צפייה בגלריה
קניון עזריאלי קרית אתא
קניון עזריאלי קרית אתא
קניון עזריאלי קרית אתא
(צילום: באדיבות חברת כפיר)
קבוצת כפיר עורכת בימים אלה קבוצות מיקוד באשר לחזון שיוביל את הקניון וכן לקביעת השם החדש של הקניון.
בעלים ומנכ"ל קבוצת כפיר אבי אוחיון, מקיים בימים אלו פגישות עם בעלי העסקים, בעלי המותגים והשוכרים ומציג בפניהם את חזונו לעתיד הקניון. בעלי העסקים קיבלו באהדה רבה את חזונו לקידום הקניון, כקניון מוביל בקרית אתא והודיעו על הארכת ההסכמים וכי ירתמו להשבחת והצלחת הקניון.
אוחיון ציין בפני השוכרים את רצונו לשדרג ולקדם את הקניון, תוך מתן משקל לרצונות של תושבי קרית אתא, רכסים, כפר חסידים ויישובי האזור.
מקבוצת כפיר נמסר כי, הקניון במתכונתו החדשה יעניק למבקרים: חווית קניות ובילוי לכל המשפחה, תוך חיזוק החיבור לחיי הקהילה בעיר, ולמיצובו כקניון הבית של העיר.
הקניון, שנפתח בשנת 2011, כולל שטח מסחרי להשכרה בהיקף של כ-10,000 מ"ר, מכיל 3 קומות של כ - 100 חנויות אופנה, קוסמטיקה, ילדים, הסעדה ובהן: קסטרו, רנואר, מקימי, לידר, ללין, ורדינון, הודיס, צומת ספרים, מגנוליה, נויז, פוקס, נמרוד, אופטיקה הלפרין, טויס אר אס, מקדונלדס ועוד. כמו כן: סניף של בנק הפועלים ומועדון כושר PROFIT. בנוסף, כולל גם מבנה משרדים בשטח של כ-4,000 מ"ר, עם קומת הקרקע המושכרת לרשת מזון.