תושב קרית מוצקין (51) הגיע לביתו בגילופין, תקף את אשתו במיטתה וחנק אותה. בתה הקטינה ששמעה את צעקותיה נחלצה לעזרתה והאם הצליחה להימלט ולהסתגר בחדר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום הליכים בבית משפט השלום בקריות.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
אלימות נשים
(צילום המחשה: ShutterStock)
על פי כתב האישום הנאשם,51, ואשתו נשואים במשך עשרות שנים ולהם ילדים משותפים. לפני כשבועיים קרוב לשעת חצות, חזר לביתו מאירוע בו השתתף כשהוא בגילופין. הוא נכנס לחדר השינה בעוד רעייתו ישנה במיטה. לאחר דין ודברים ביניהם הוא החל לגדף אותו, הסיר מגופה את השמיכה. כששאלה לפשר מעשיו, החל לתקוף אותה, אחז בפניה בחוזקה שרט וחנק אותה. כשניסתה להשתחרר מאחיזתו הכה אותה בראשה ופניה ודחף אותה והמשיך לתקוף אותה כשהיא על הרצפה.
קראו עוד >>
התקיפה נמשכה עד אשר בתה הקטנה שמעה את זעקותיה לעזרה ונכנסה לחדר. הקטינה ניסתה לאחוז באביה על מנת שיפסיק לתקוף את אימה, אולם לא הצליחה. היא יצאה מהחדר על מנת להתקשר למשטרה אז תפס אותה אביה בחולצתה.
משיצא מהחדר ניצלה האם את המצב והסתגרה בחדר ובעלה לקח מחבת מהמטבח והחל להכות בדלת עד שנשברה. באותה העת הגיע לבית בנם הנוסף של בני הזוג לאחר שאחותו קראה לו. הוא ניסה להוציא את אביו מהבית, והאב דחף אותו ונשך אותו בכתפו.
בעקבות פניית הבת למשטרה הגיעו לבית המשפחה שני שוטרים. שהודיע לאב שהוא עצור הוא סרב להתלוות אליהם והחל לבעוט באחד השוטרים ואף נשך אותו בפלג גופו האחורי. הנאשם המשיך לבעוט בשוטרים בעת הובלתו לניידת וניסה לתקוף אותם גם בהיותו בניידת.
בחקירתו אמר האב שהוא רק רצה לקחת את בגדיו מחדר השינה, אולם לא פתחו לו את הדלת והחל ויכוח. כמו כן טען כי שתה רק בירה אחת ואינו זוכר מה קרה אך 'אולי הרביץ לה'. כמו כן טען כי הותקף על ידי אשתו וכי בני משפחתו אינם אוהבים אותו.
בגין מעשים אלה כאמור הוגש נגד האב כתב אישום לבית משפט השלום בקריות וכן בקשה למעצר עד תום הליכים. דיון בבקשה יתקיים בימים הקרובים.