תושבת הקריות בת 37 פנתה לבית משפט השלום בקריות בבקשה להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אישה אחרת בטענה שהיא מטרידה אותה, את אמה ואת בתה ומאיימת עליהן. זאת, מאחר שהיא חושבת שהיא המאהבת של בעלה לשעבר. בבקשה ציינה המתלוננת כי לפני חצי שנה היא כבר הוציאה צו מניעה נגד אותה אישה, אבל מיד כשפג תוקפו, היא שבה לאיים עליה.
2 צפייה בגלריה
נשים רבות
נשים רבות
נשים רבות
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
מהבקשה עולה, כי המשיבה הגיעה לבית אימא של המתלוננת ושם איימה על האם, על המתלוננת ועל בתה הקטנה. "הגברת הנ"ל ממשיכה להטריד אותי ואת בני משפחתי, מקללת, עוקבת ובולשת אחרי ואחרי אמי, שאין לה שום זכות לעשות זאת. היא מהווה סיכון ואיום כלפי וכלפי בתי הקטנה ואף כלפי אמי שהנה אישה מבוגרת עם בעיית לחץ דם ובעיות רפואיות נוספות. הגברת הנ"ל באופן כפייתי מציקה לי ולמשפחתי, מקללת בדרך מבזה מאוד".
לטענתה, המשיבה עקבה בשבוע האחרון אחרי אימא, ממקום עבודתה ועד לחנייה, ושם פתחה מצלמה והחלה להכפיש ולאיים ותקפה מילולית את אם המתלוננת. "אני מאוד מאוד מפחדת על בריאות אמי, ששוב תגיע אליה, לביתה ולמקום עבודתה, אלי לביתי ולמקום עבודתי, לגן של הילדה, כפי שאיימה ופיזרה איומים". המתלוננת ציינה בבקשה כי הוגשה תלונה במשטרה בגין האירוע ליד בית אמה.
בבקשה מפרטת המתלוננת את הרקע לאירועים האחרונים. לטענתה, לפני שנה וחצי הגיעה המשיבה לביתה והטיחה בה שהיא בקשר עם בעלה. היא הוסיפה כי היא מכירה את בעלה של אותה אישה זמן רב לאחר שעבדו יחד לפני 17 שנים והקשר חודש, אבל אין אמת בטענה של המשיבה שבינה לבין בעלה יש קשרים אחרים.

2 צפייה בגלריה
אישה עצובה
אישה עצובה
"קללות וצעקות ברחוב? לאן הגענו?"
(צילום: ShutterStock)

כן הוסיפה כי בין המשיבה לבעלה מתקיימים הליכי גירושים לא פשוטים. לטענתה על רקע זה הוציאה את צו המניעה הקודם, אבל בתקופה האחרונה היא קיבלה, לדבריה, מסרים מהמשיבה כי עוד מעט תוקף הצו נגמר והיא שוב תוכל להתקרב אליה ואל בני משפחתה. "היא אמרה שהיא תרדוף אותי ואת הילדה שלי כל חיי ושאני אשלם וביוקר".
לטענת המתלוננת, בתה לא מספיקה לדאוג וחוששת שמא אותה אישה תגיע שוב להטרידה. "אישה מבוגרת שבולשים אחריה ממקום עבודתה לסופר שם עשתה קניות ואז לביתה? קללות וצעקות ברחוב? לאן הגענו?".

קראו עוד:

לבקשה צורף פרוטוקול הישיבה הקודמת בה הוצא נגד המשיבה צו הרחקה. באותה ישיבה טענה המשיבה: "היא המאהבת של בעלי בשנה וחצי האחרונות, הוא מוציא את הבת שלה מהגן. שיהיה ברור, אני אגיע למקום בו גר בעלי, אף אחד לא יכול לפגוע בזכויות שלי, לצלם וכו'". בסופו של דבר הוצא אז צו הרחקה שהסתיים לפני חודש.
בית המשפט טרם קבע מועד לקידום הדיון בבקשה החדשה.