'מגדל התחנה' הוא מבנה מודרני הכולל קומת מסחר ו–17 קומות משרדים, 17 אלף מ"ר למשרדים ו-956 מ"ר למסחר. המגדל ממוקם במקום אסטרטגי, על פינת הרחובות הרצל ודוד רמז בעכו, צמוד לתחנת הרכבת העתיקה והמטרונית העתידית.
1 צפייה בגלריה
מגדל התחנה
מגדל התחנה
מגדל התחנה
(הדמיה: סטודיו לומו)
חברת גשם החזקות היא חברה לייזום נדל"ן למגורים מסחר ותעסוקה בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, שבנו אלפי יחידות דיור הנמצאות בימים אלו בשלבי תכנון וביצוע שונים, כמו פרויקט HANASI TOWERS בנהריה, MAX TOWERS עכו, הר כרמי בכרמיאל, SEA TOWER בקרית מוצקין ועוד. החברה מתקשרת עם קבלני ביצוע בעלי יכולות מוכחות, ולאחר בדיקות מעמיקות ופיקוח הדוק וקפדני, השומר על איכות הביצוע ועמידה בלוחות זמנים.
בפרויקט שותפה גם קבוצת דיוטי חן, חברה לייזום נדל"ן בבעלות ניסים חודדה. יזם בעל נסיון רב בניהול עסקים ובהיקף עסקאות של מיליוני שקלים. בין עסקיו נמנות מס חברות: "דיוטי סוכנות לביטוח"- חברה הפועלת כ- 25 שנה והיא בין המובילות בצפון.
"דיוטי נכסים בע"מ" – הכוללת 55,000 מ"ר של תעסוקה ומסחר והיא חברת אחזקות נדל"ן מניב – מסחרי. "דיוטי סחר בע"מ" - חברת נופש ותיירות המעניקה מעטפת לוגיסטית לתיירות נכנסת."קפה סולג'ר ישראל בע"מ" - מחזיקה בזכיינות מזון בבסיסי צה"ל. "מעיין מ.ל.א השקעות בע"מ" - חברה המחזיקה בזכיינות סניפי ארומה ישראל.
הבניין מתוכנן בידי משרד גורדון אדריכלים. המשרדים כוללים את כל התשתיות הנדרשות בחללים משותפים, לובי מפואר בקומת הכניסה, מטבחון, שירותים וממ"ד בכל קומה. הרוכשים מקבלים בעלות פרטית על השטח הנרכש - רישום על שם הרוכש בטאבו. התמורה לרכישת משרד עומדת על תשואה של בין 5-8 אחוזים, בהתאם לגודל המשרד.