נאור הרוש לא חוששת מאתגרים. דווקא בתקופה שבה הקורונה משבשת את חיינו וגורמת לביטול תוכניות, היא כבר רואה איך העסק שלה "פרפקט פייס" בקריות צובר תאוצה, כיצד היא מגדילה את צוות העובדים ומרחיבה את מספר התלמידות בבית הספר שהקימה בכוחות עצמה. "אני תמיד שואפת קדימה, מציבה לעצמי יעדים ומשיגה אותם", היא אומרת.
2 צפייה בגלריה
נאור הרוש
נאור הרוש
נאור הרוש
(צילום: מיקי שרון)
הרוש בת ה-24 התחברה לתחום היופי כנערה. אחרי טיפול ראשון של הלחמת ריסים, היא גילתה את עצמה מחדש והחליטה לחקור את התחום ולהתמקצע בו כדי "לתת לנשים אחרות הרגשה כמו שאני הרגשתי". כך נולד "פרפקט פייס", קליניקה ובית ספר להלחמת והרמת ריסים, פיגמנט שפתיים מיקרו פיגמנטציה.
"מאז שאני מכירה את עצמי התחברתי לתחום היופי, הטיפוח והאסתטיקה", היא אומרת. "נרשמתי ללימודים והתחלתי לחקור את התחום, רכשתי ידע רב בתחום הביוטי ואני מעבירה אותו הלאה בבית הספר שפתחתי וכולל קורס של ארבעה מפגשים".
צריך אומץ בשביל לפתוח עסק בגיל כל כך צעיר.
"נכון, אבל מצד שני זה מאוד מספק למצוא את התחום המתאים לי, לעבוד במה שאני אוהבת ולהצליח להגשים את כל מה שחלמתי. אני תמיד שואפת להתפתח ולהתקדם, לומדת את החידושים בתחום ומיישמת לטובת הלקוחות שלי".
איך את עוברת את התקופה של הקורונה, שבה עסקים של אחד על אחד נסגרים?
"המגפה פגעה בכולם, וכמו רוב העסקים העצמאיים ביטלתי תורים וקורסים, אבל גם ניצלתי את הזמן כדי לשדרג את העסק. כתבתי חוברות לקורס, הוספתי את תחום המיקרו פיגמנטציה, ובכלל, אני תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה ומשתדלת להוציא מזה את הטוב ביותר".
2 צפייה בגלריה
נאור הרוש
נאור הרוש
נאור הרוש
(צילום: מיקי שרון)
את העסק מנהלת הרוש יחד עם בעלה לעתיד דין. הוא מתעסק בכל הקשור למאחוריי הקלעים, והיא מטפלת בלקוחות. עם השנים צבר "פרפקט פייס" תאוצה והמטופלות מגיעות מכל רחבי הקריות וחיפה. נישאת על גלי ההצלחה, הרוש הצעירה חדורת מוטיבציה להתקדם ולממש את התוכניות שלה ולא מתכוונת לתת לדבר לעצור אותה.
"אנחנו תמיד במגמת התרחבות ומכינים את הקרקע להתרחבות ביום שאחרי הקורונה. אני מתכוונת להעסיק עוד כמה עובדות, להרחיב את הקורסים ואת מספר הלומדות בבית הספר, לבנות עבורן כיתות גדולות יותר ועוד".
יש לך ממש חזון מסודר. המצב הכלכלי לא מלחיץ אותך?
"אני לוקחת את זה בחשבון, אבל לא נותנת לזה להלחיץ אותי. אני תמיד חושבת איך לגדול ולהתעצם, חושבת קדימה ומנסה להגיע ליעדים חדשים. אני לא מפחדת מאתגרים ותמיד מסתכלת קדימה".
כשהרוש מתבקשת לתאר את עבודתה, ניכר שהיא עושה זאת בתשוקה ומחוברת היטב לתחום ולעסק שאותו בנתה במו ידיה. היא מסבירה כיצד המטרה בהלחמת ריסים היא להדגיש את העיניים ללא ניתוח הרמת עפעפיים, כיצד משרטטים את השפתיים וכיצד הפיגמנט נותן מראה טבעי. "הטיפול בשפתיים, למשל, מייתר ללקוחות את הצורך למרוח אודם. זה תמידי ולא זמני, וזה מקל על הבנות שתמיד מרגישות מאופרות".
הרוש גם מספרת על השינוי האישי והפנימי שהטיפולים שלה מחוללים אצל נשים. "האיפור והנראות של הנשים הם דבר חשוב לא רק במובן האסתטי אלא גם בביטחון האישי. נשים רבות מגיעות אליי עם חוסר ביטחון ומעידות לאחר הטיפול שהמצב שלהן השתנה, שהן מרגישות טוב יותר עם עצמן וגם מקבלות מחמאות מהסביבה. היום לא חייבים לרוץ לנתח כל דבר, אפשר לפתור באמצעים אחרים – וזה בדיוק מה שאני עושה".
טלפון ליצירת קשר: 050-5905558