עו"ד בתאל מנור בעלת משרד עורכי דין וגישור מצליח מזה כעשור ובעלת מוניטין מושרש באזור הקריות. תחום ההתמחות של עו"ד מנור הוא ייצוג חייבים למיניהם, והיא מתמחה ביציאה מהסתבכויות כלכליות עסקיות ופרטיות.
2 צפייה בגלריה
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
(צילום: גיל נחושתן)
בנוסף מייצגת עו"ד מנור לקוחות רבים בתביעות אזרחיות בבתי משפט השונים ומביאה להשגים מרשימים. זאת לצד התמחותה בדיני נזיקין ובדין האזרחי – במסגרתו אנשים רבים זוכים לפיצויים גבוהים לאחר פציעות או פגיעות בתאונות דרכים עבודה או לשון הרע.
כל מי שהסתבך בחובות מכיר את התחושה הזו שבה מגיע הרגע בו המים גואים הוא נכנס מתחת לגלים ומנסה למצוא איזשהו גלגל הצלה. זה מלווה במתח, לחץ נפשי ופיזי, אובדן בטחון אישי וכלכלי וגם לא מעט בעיות בחיי הזוגיות בעבודה ועוד.
זה בדיוק השלב שבו עורכת הדין מנור נכנסת לתמונה ויש באמתחתה אינספור לקוחות שהגיעו אליה עם תסבוכות מפה ועד ההודעה החדשה.. כשהם לא רואים אור בקצה המנהרה והייאוש מאיים להכריע אותם.
המומחיות של עורכת הדין מנור הוא להוציא את אותם חייבים ואת בני המשפחה שלהם לדרך חדשה. לשים איקס גדול על העבר והווה העגומים ולדאוג להם לעתיד ורוד ללא חובות.
חשוב לציין כי חשוב עו"ד המטפל בענייני חובות והסתבכויות של אנשים צריך להיות בעל אינטיליגנציה רגשית מאוד גבוהה.
או כפי שעורכת הדין מנור מסבירה: "במהלך העשור האחרון הבנתי כי מסירותי לעניין גורם לי להתייחס לכל תיק כאתגר מקצועי ואישי גם יחד. כי מאחורי הטיפול בחובות עומדות משפחות עם ילדים, או בני זוג שיחסיהם לעיתים עומדים בפני עליה על שרטון וחייהם האישיים מסובכים גם יחד עם ענייני החובות עימם מתמודד אחד מבני המשפחה. ובעייני כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו".
2 צפייה בגלריה
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
(צילום: גיל נחושתן)
כדי להצליח בתחום זה, בוודאי שצריך בנוסף למקצועיות וניסיון עשיר, גם מנת נדיבות סבלנות והקשבה, במסגרת זו לא אחת אני מביאה בני משפחה לגישור ושיחת "הרגעה" תוך ניסיון למצוא פיתרונות ולעזור גם בתחום האישי של אותו לקוח שמסובך בחובות או שעסקו נפל ובכל כל עולמו קרס. הסוד הוא לפתור בעיות סבוכות בצורה יצירתית עם הרבה כריזמטיות ולנטוע בלקוח את התחושה הבטוחה והאמונה שהוא בידיים טובות. חשוב לי שהלקוח ירגיש בטוח ויסמוך על המקצועיות והניסיון שלי להוביל אותו לדף חדש ונקי בחייו" חשוב לי שהלקוחות שלי יקבלו את מלא תשומת הלב ביחד עם שמירה על האינטרס האישי והמשפטי שלהם " משרדי תמיד דוגל ביחסים של שיתוף פעולה בין עורך הדין ללקוח תוך הקשבה והבנה את המצב המשפטי ויצירת הפתרונות"
העובדה שעו"ד מנור גם בעלת תעודות ורקע בלימודי חשבונאות, והיא עורכת דין ומגשרת למעלה מעשור, מעניקים לה את הכלים לפתור בעיות משפטיות ופיננסיות גם יחד תוך ראיה מרחבית.
הסיפור של עו"ד מנור צריך לשמש השראה לכל אישה. עו"ד מנור נישאה בגיל צעיר ממש לאחר שירותה הצבאי וילדה את ביתה הראשונה שהיום בת 22 לארח שירות צבאי קרבי. כעבור שנתיים מנישואיה הראשונים החליטה להתקדם בחייה האישיים המקצועיים גם יחד. או אז התגרשה, למדה חשבונאות וגם החלה בלימודי המשפטים. לאחר עשור הקימה משפחה בשנית עם אריאל (הנדסה אזרחי) וילדה עוד שני נסיכים ליהיא ולידור. כבר לאחר סיום לימודיה וסיום עבודה במשרד עורכי דין, פתחה משרד בחיפה ולאחר מכן משרד באחי אילת 62 קרית חיים.
בעשר אצבעות היא הצליחה לגדל את בתה הראשונה, להקים משפחה ולפצוח בקריירה משגשגת כעורכת דין ומגשרת כשבתחום ההתמחות שלה כאמור היא מעניקה אופק וחיים חדשים ללקוחותיה.
המשרד ממוקם ברחוב אח"י אילת בקרית חיים וישנם אינספור לקוחות שמסמנים את הרגע בו נכנסו לפגישה איתה, כנקודת מפנה משנה חיים.
"בין היתר בהליך חדלות הפירעון, לקוחותיי מקבלים, מעבר לעיכוב מיידי של הליכי גביה כנגדם וניהול מקצועי של החובות עד מחיקתם, ערך מוסף של ליווי בלמידת הדרך להתנהלות כלכלית נכונה דרך לחיים חדשים", היא מסבירה. עו"ד מנור לא משחררת לקוח/ה לפני שהיא מוודא כי בתום התהליך מטרת השיקום הכלכלי הושגה.
"אפרד מלקוחותיי כשאני סמוכה ובטוחה כי מכאן ואילך, הלקוחות יוצאים לדרך חדשה, כשהם מיושבים ומבוססים יותר, יודעים להתנהל עם כספם, להשקיע נכון ולהימנע מנפילות כספיות ולא יגיעו חלילה שוב למעגל החובות" מדגישה עו"ד מנור.
במילים אחרות, הלקוחות האלה, בפירוש נמצאים במבוי סתום ועורכת הדין מנור היא בבחינת מצילת חיים. בין שלל הלקוחות שזכו בזכותה ל'היוולד מחדש' ניתן למנות אדם בן 75 עם חובות של 20 שנה בסך שני מיליון שקלים שקיבל הפטר בתוספת של 17 אלף שקלים בלבד. בן 60 עם 20 מיליון שקל חובות בתמורה סופית לנושה בנק דיסקונט בסך 7,000 שקלים בלבד, משפחה עם 4 ילידים שבזכות עו"ד מנור ביתם ניצל מידי הנושים וזה רק על קצה המזלג.
כמו כן משרדה של בתאל מנור מתמחה בתביעות נזיקין תאונות דרכים ועבודה ועדות ביטוח לאומי וכדומה.
עורכת הדין מנור מוסמכת בעריכת יפוי כח מתמשך, היא גם בעלת תפקידים משמעותיים בלשכת עורכי הדין ופועלת כ חברה בוועדת פורום כנסת וחקיקה, יו"ר וועדת מנטורים, סגנית יו"ר מוקד קריות מחוז חיפה, סגנית יו"ר ועדת הוצאה לפועל מחוז חיפה, סגנית יו"ר פורום הוצאה לפועל וועדה ארצית, חברה בוועדה ארצית לחדלות פרעון פירוקים ופשיטות רגל מטעם לשכת עורכי הדין.
משרדה אף זכה לאחרונה במינוי לקבלת תיקים שהיו מטופלים בידי עורך דין שנעלם במפתיע והותיר את לקוחותיו ללא טיפול בעניינים המשפטים ותסבוכות כלכליות.
במשרדה של בתאל מנור שלושה עורכי דין נוספים ומתמחה ומחולקת למס' מחלקות לרבות:
עו"ד יערית אוליאל - מתמחה בתעבורה ותאונות דרכים.
עו"ד רוית אריאל וולף - מתמחה בניהול תביעות אזרחיות, תביעות כספיות, הסכמים .
עו"ד מעיין פורמן - מתמחה בחדלות פירעון והוצאה לפועל.
מוסא ג'יריס - רואה חשבון ומתמחה משפטי.
תחומי המשרד: הוצאה לפועל, פשיטות רגל וחדלות פירעון, תאונות דרכים, תאונות עבודה ודיני תעבורה, תביעות אזרחיות , ליקוי בניה, סכסוכי שכנים והסכמים. צוואות אפוטרופוס ייפוי כח מתמשך. גישורים.
נייד ליצירת קשר 050-9060009
טל' 077-5100630
פקס 077-5100631
מייל: manorbatel@gmail.com
אחי אילת 62 קרית חיים