הותר לפרסום: רס"ר (במיל') עידו אביב ז"ל, לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש"ן 9232, עוצבת יפתח (679), נפל בקרב במרכז הרצועה, בן 28 בנופלו. הודעה נמסרה למשפחתו. אביב ז"ל הועלה מדרגת רס"ל לדרגת רס"ר לאחר מותו.
4 צפייה בגלריה
עידו אביב ז"ל
עידו אביב ז"ל
עידו אביב ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

עידו, ששירת במסייעת של חיל השריון, היה בנם הבכור של אמי ומרק, ואחיהם הבכור של ניב (23) ושקד (18), והמשפחה מתגוררת בעיר כרמיאל. עידו ובת זוגו מתגוררים בדירה שכורה בקריית ביאליק.
יו"ר האופוזיציה בכרמיאל, אלון אזולאי: "עידו אביב ז"ל, תושב העיר כרמיאל, בנם של איימי ומארק אביב (אשכנזי), נפל בלחימה ברצועת עזה. עם עידו שהיה שכן שלי, יש לי הכרות ארוכה. תמיד היה מלא שמחת חיים ואהבת האדם. עידו היה מדריך גלישה וספורט ימי שאהב אהבת נפש את הים ולאורך הדרך הדריך מאות לגלישה ואהבת הספורט, בין היתר במסגרת תוכנית המנהיגות הימית בקרית ים. אני משתתף מעומק הלב בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.
ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, ספד לו: "עידו הגולש, עידו החייכן, עידו המדריך הנערץ - נהרג בעזה. קהילת גולשי קרית ים מתאבלת והמומה מההודעה על נפילתו בטרם עת של אחד ממדריכי הגלישה המובילים במרכז הגלישה "סרף סייקל".

4 צפייה בגלריה
עידו אביב ז"ל
עידו אביב ז"ל
אבן צור ועידו אביב ז"ל בחוף קרית ים
(צילום: מתוך הפייסבוק)

"עידו הדריך מאות מילדי העיר והיה דמות ידועה בקרב הגולשים. אני משתתף בצערם של חברי המועדון, שהוא כמו משפחה, ומחבק את חבריו ומשפחתו של עידו אביב, זכרו לברכה".

4 צפייה בגלריה
עידו אביב ז"ל
עידו אביב ז"ל
בין הגלים. עידו אביב ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

גיל הורוביץ, מנהל המרכז לגלישה וספורט ימי סרף סייקל, שבו עידו אביב ז"ל עבד, מספר: "עידו הגיע לגלוש בחוף לפני כחמש שנים. בתוך זמן קצר, הוא התבלט בזכות קסם אישי ויכולות גבוהות לסחוף אחריו כל אחד ואחת. צרפתי אותו לצוות המדריכים, והוא הפך להיות עמוד תווך של המועדון שלנו. הוא היה יד ימיני וקיבל על עצמו להנהיג את פעילות המועדון במגוון תחומים. לפני שיצא ללחימה, הוא ישב שש שעות במועדון - עשו לו צמות בשיער, כדי שהתלתלים שהיו אחד מסימני ההיכר שלו, לא יפריעו לו בקסדה.

4 צפייה בגלריה
עידו אביב ז"ל
עידו אביב ז"ל
"עמוד התווך במועדון שלנו". עידו אביב ז"ל
(צילום: מאיר אוחיון)

"אמרתי לו שלא נוכל להסתדר בלעדיו עם לימודי הגלישה של כיתות ו' שמתנהלים אצלנו בקיץ, והוא היה בטוח שהוא תכף חוזר. כל חברי קהילת הגולשים והעיר כולה המומים. מאות אנשים מגיעים למועדון, כאלו שהכירו וגם כאלו שלא. אני מחבק ומחזק את משפחתו, את הוריו, את אחיו ואת בת זוגו, זו אבידה קשה וכואבת. אני מקווה שנוכל לחזק ולהקיף אותם באהבה כדי לזכור ולהנציח את עידו".
פורסם לראשונה: 16:17, 29.04.24