מודי בר-און נפטר אמש (שני) ממחלה קשה והוא בן 59 בלבד. בר-און מזוהה עם אהבתו לחיפה ולקבוצת הפועל חיפה, הוא גדל והתחנך בעיר.
3 צפייה בגלריה
מודי בר און
מודי בר און
מודי בר און באצטדיון הפועל חיפה בקרית חיים
(צילום: גיל נחושתן)
בר-און נולד בטבעון אל משפחתו עברה להתגורר בילדותו לשכונת אחוזה בחיפה. הוא למד בבית הספר עירוני ה' שבכרמל והותיר רושם עז על מוריו. את חיפה הוא עזב, אך אהבתו לעיר ולקבוצת הפועל חיפה נמשכה עד היום, ולאורך הקריירה הענפה שלו שב והזכיר את קבוצתו האדומה.
3 צפייה בגלריה
ייחסר בשידורים. בר און
ייחסר בשידורים. בר און
ייחסר בשידורים. בר-און
(צילום: עוז מועלם)
יום לפני היום הבינלאומי למניעת עישון, בר-און נפטר מסרטן הריאות. הוא הותיר אחריו אישה, מיקה, שתי בנות, ורבים שיתגעגעו לאיש שהותיר את חותמו בתחומים רבים.
השדרנית שרון פרי מחיפה מכירה את בר-און שנים רבות משידורי ליגת האלופות וערוץ הספורט. שרון פרי: "קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. זה כואב מאוד. מה יש להגיד האיש הכי מוכשר ושנתן השראה לרבים. הוא היה הכי מצחיק, הכי רגיש, הכי פשוט ואמיתי. איש ספורט בכל רמ"ח איבריו. איש אשכולות. השאיר אחריו בור גדול. אנו מכירים הרבה בשנים האחרונות בליגת האליפות ובערוץ הקיבוץ. אומרים שלאנשים יש תחליף אבל לא לאיש הזה".
3 צפייה בגלריה
מודי בר און
מודי בר און
מודי בר-און ז"ל
(צילום: מארק ניימן לע"מ)
מקבוצת הפועל חיפה נמסר: "קיבלנו בכאב גדול את הבשורה על מותו של מודי בראון ז"ל, יש הטלוויזיה, היוצר והאוהד המושבע של הקבוצה. משפחת הפועל אלמוג חיפה, השחקנים, והצוות שולחים תנחומים למשפחה. המועדון מתכוון לקיים טקס לזכרו של מודי לפני המשחק הראשון בעונת המשחקים הקרובה. מודי, תמיד תישאר בליבנו".
בהפועל חיפה אומרים כי בר-און אהב מאוד את הקבוצה ואהב את העיר חיפה.
יוסי דורה, קפטן ושחקן הפועל חיפה לשעבר: "יום עצוב. איש מלח הארץ. דיברנו על החיים ועל הכדורגל. תמיד השאיר אותך פעור פה לנוכח הבנתו בכל הרבה תחומים. הוא היה מגיע לכל משחק וגם פעל במחלקת הנוער. כואב לכל אוהדי הכדורגל ובמיוחד לאוהדי הפועל חיפה".
מקבוצת מכבי חיפה נמסר: "מועדון מכבי חיפה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו בטרם עת של העיתונאי, שדרן והבמאי מודי בר-און. אנו שולחים תנחומים למשפחה, מי ייתן ולא תדעו עוד צער".