מאמן הכדורגל חיים לוי הגיש במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל תביעה על סך 200 אלף שקל נגד מכבי קרית אתא ביאליק, בשל פיטוריו לאחר סיום העונה.
1 צפייה בגלריה
תביעה מוגדלת. חיים לוי
תביעה מוגדלת. חיים לוי
תביעה מוגדלת. חיים לוי
(צילום: נחום סגל)
לוי, שנקרא לאימון הקבוצה לקראת סוף העונה שעברה, החזיק בחוזה לעונה הקרובה במועדון, אבל חילוקי דעות מקצועיים בין הצדדים הביאו לכך שראשי המועדון החליטו להפסיק את עבודתו. בתחילה הגיש לוי תביעה בסך 100 אלף שקל, אבל משך אותה והגיש תביעה מוגדלת.
בנקודה זאת יש לשני הצדדים גרסאות שונות: לטענת לוי, הוא מחזיק בחוזה לעונה שלמה. לטענת ראשי מכבי קרית אתא ביאליק, הם מחויבים על פי החוזה לתשלום שלוש משכורות נוספות והציעו לו זאת, אך לוי סירב, וכאמור הגיש תביעה מוגדלת.
בכתב התביעה מפרט המאמן את הסכומים לפיהם נקבע הסכום: הפרשות לפנסיה 3,900 שקל, ימי חופשה 1,200 שקל, יתרת שכר על פי החוזה 92 אלף שקל, 40 אלף שקל בגין אי עריכת שימוע לפיטורים, אי מתן הודעה מוקדמת 10 אלפים שקל, פיטורים שלא בתוקף 15 אלף שקל, ועוד על פי פירוט בכתב התביעה.
יצוין כי לוי מונה כמאמן הקבוצה כשלושה חודשים לפני תום העונה. גורם במועדון דחה את טענותיו של לוי, ובמועדון בטוחים כי הפיצוי שהסכימו להעניק לו הוא זה שלבסוף הקבוצה תשלם. אותו גורם אמר: "כשלוי קיבל את התפקיד, הוא התחייב שהקבוצה תשתנה לחלוטין בתקופתו, טען כי המיקום שלה בתחתית לא ריאלי, והוא יביא אותה לצמרת. בסופו של דבר הקבוצה נשארה בקושי לקראת סיום העונה".
מעבר לכך, ראשי המועדון טוענים כי לוי לא פוטר, אלא הוא זה שהחליט לסיים את תפקידו, מאחר שהקבוצה ביקשה למנות את קובי דנינו כמנג'ר שיעבוד לצידו.
חרף פניות "ידיעות המפרץ", לוי לא השיב לדברים עד למועד סגירת הגיליון.



תביעה מוגדלת. חיים לוי | צילום: נחום סגל