כדוריד: במכבי קרית מוצקין לא מתכוונים לחולל שינויים בפגרת הליגה במצבת הזרים של הקבוצה. הסיבוב השני ייפתח ב-24 בינואר, במשחק חוץ מול בני הרצליה.
1 צפייה בגלריה
"לקח את עצמו בידיים". מרקו טריניניץ' | צילום: נחום סגל
"לקח את עצמו בידיים". מרקו טריניניץ' | צילום: נחום סגל
"לקח את עצמו בידיים". מרקו טריניניץ' | צילום: נחום סגל
כפי שפורסם לפני כחודשיים ב'ידיעות המפרץ', במועדון שקלו להחליף את מרקו טריניניץ', אחד משלושת הסרבים של הקבוצה, ולהביא שחקן זר במקומו. השלושה יצאו בסוף השבוע לעשרה ימי חופשת מולדת לקראת השנה האזרחית החדשה, ובמועדון החליטו להשאירו בסגל ולהמשיך עם שלושת הזרים שהגיעו בקיץ האחרון.
היו"ר פיני ליבוביץ': "זה היה הימור גבוה להחליף אותו, וההחלטה היא נטו מקצועית, בשקלול כל השיקולים לטובת הקבוצה.
"הליגה תתחדש ב-24 בינואר ותסתיים באפריל, שזה אומר, שעד לסיום העונה נותרו עוד כשלושה חודשים, להביא זר חדש במקומו, שאין לו עדיין התאמות עם הסגל הקיים, לא יודע את השפה וייקח לו זמן להסתגל לקבוצה, זה לא יהיה נכון מקצועית. שוחחנו עם מרקו והבהרנו לו את המצב, ומאז הוא מגלה שיפור ביכולת, בין היתר בתרומה למשחק ההגנתי.
"היה לו סעיף קאט בחוזה, שזה אומר שנוכל לשחרר אותו מבלי לפצותו כספית, וזה כנראה ישב לו טוב בראש, השפיע עליו והוא לקח את עצמו בידיים".
הקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון 29:30 בבית על חולון, וסיימה את הסיבוב במקום השמיני בטבלה (המוביל לפלייאוף העליון) עם 10 נקודות ועם מאזן של חמישה ניצחונות ושישה הפסדים.
בהתחשב בפתיחה המרשימה של העונה, יכולים במוצקין לצאת לפגרה בתחושת פספוס, אולם היו"ר לא מתרגש. "יש סיפוק מהמאזן של הסיבוב הראשון, כי סיימנו אותו עם נקודה אחת יותר מאשר בעונה שעברה. מצד שני, האכזבה היא מכך שלא הצלחנו להעפיל לחצי גמר הגביע".
ומה הציפיות שלכם לקראת הסיבוב השני? "זה הולך להיות סיבוב קשה ומאתגר, ולו רק בגלל שחלק מהקבוצות, כמו דימונה, נס ציונה ובני הרצליה, התחזקו, והמטרה שלנו היא להעפיל לפלייאוף העליון ולאחר מכן המינימום הוא לעבור שלב אחד בפלייאוף". חרף ההחלטה שלא לחולל שינויים במשבצת הזרים, במוצקין נעשים מאמצים לצרף במהלך הפגרה שחקן או שניים ישראלים מאחת הקבוצות בליגת העל.