כדורגל ליגה א': שבוע לפני הפתיחה הרשמית של משחקי הליגה, מגרשה הביתי של מכבי צור שלום לא אושר על ידי ההתאחדות לכדורגל. המגרש הביתי בעונה הקרובה יהיה בקרית אתא, ויעבור לאצטדיון קרית ים עם סיום בנייתו ואישורו.
1 צפייה בגלריה
מגרש צור שלום. צילום: נחום סגל
מגרש צור שלום. צילום: נחום סגל
מגרש צור שלום. צילום: נחום סגל
המגרש נבנה לפני כחמישה עשורים, והפך מאז לסמל המסחרי של 'השכונה' בצור שלום, אולם מידותיו אינן תקניות כפי שמחייב התקנון. אין אפשרות גם לתקן את המידות, ולא ניתן לאשרו למשחקי קבוצות בוגרים ונוער, מה שמעמיד בבעיה גם את קבוצת הנוער של המועדון. קבוצות הנערים, ילדים ושאר הקבוצות הצעירות ימשיכו לשחק במגרש.
במועדון היו מודעים לבעיה, אולם בהתאחדות אישרו עד השנה לשחק: לפני כשלוש שנים אישרה ועדת ליגה וגביע של ליגה א' לקבוצה את המגרש לתקופה של שלוש שנים, בהנחה שעד אז יוקם אצטדיון חדש בעיר. אבל בפועל זה לא קרה, והאישור הזמני לא הוארך.
הקבוצה תיאלץ לקיים את משחקיה הביתיים במגרש חלופי העונה וגם בעונה שאחריה, עד להשלמת בנייתו של האצטדיון החדש בעיר, שטרם החלה (ואמורה להתחיל בקרוב).
נכון לעכשיו, ולפי הרישומים בהתאחדות, מגרשה הביתי של צור שלום יהיה בשלב הראשון של העונה באצטדיון בקרית אתא - שבעצמו טרם אושר.
המשחק הביתי הראשון הרשמי ייערך רק במחזור השני של הליגה, ב-20 בספטמבר מול הפועל איכסל. אם עד אז המגרש בקרית אתא לא יאושר, ישחקו בנשר.
אצטדיון הכדורגל החדש בקרית ים, שנמצא לקראת סיום בנייתו, יהפוך למגרש הביתי של צור שלום בשתי העונות הקרובות.
היו"ר יגאל קסלסי: "בשנים האחרונות, ההתאחדות לכדורגל גילתה התחשבות ונתנה לנו להמשיך ולשחק במגרש. העונה נשחק בקרית אתא עד שהמגרש בקרית ים יהיה מוכן".
מה הצפי לסיום בנייתו של אצטדיון חדש בקרית ביאליק? "יש כבר אישורים, יצא מכרז לבניית המגרש, ואני מאמין שבעזרת השם תוך שנה וחצי-שנתיים זה יהיה בנוי".