כדורסל ליגה לאומית: חביאר קרטר, אחד משני השחקנים הזרים של מכבי קרית מוצקין בעונה האחרונה, לא ימשיך בקבוצה, וישחק בעונה הקרובה בליגה הראשונה ביפן.
1 צפייה בגלריה
חביאר קרטר. צילום: נחום סגל
חביאר קרטר. צילום: נחום סגל
חביאר קרטר. צילום: נחום סגל
השחקן בן ה-28, שהיה אחד מהזרים הדומיננטיים בליגה, סיים את העונה עם ממוצעים של 19.1 נקודות ו-9 ריב' בממוצע למשחק. בסיום העונה הביע את רצונו להמשיך בקבוצה, אך רמז שאם תגיע לו הצעה מפתה מליגת העל, הוא יעדיף אותה. הדרישות הכספיות שלו ממוצקין היו גבוהות.
במועדון הקרייתי מאוד רצו שיישאר והסכימו לשדרג את שכרו מהעונה שעברה, ואף ניהלו איתו מו"מ בנושא, אולם בסופו של דבר הבינו שלא יוכלו לעמוד בדרישותיו לאור הצעות מפתות אחרות שקיבל, וקרטר החליט לחתום ביפן.
בהגרלת המשחקים לטורניר גביע הליגה הלאומית, המשמש כטורניר הכנה לעונה שתיפתח ב-26 בספטמבר, נקבע שמוצקין תשחק בבית החיפאי יחד עם הפועל חיפה ואליצור נתניה, וקרית אתא תשחק בבית הצפוני יחד עם הפועל עפולה וגליל עליון. הקבוצה שתסיים ראשונה בכל בית תעפיל לחצי הגמר. בעונה שעברה זכתה קרית אתא בגביע הליגה הלאומית.
● עירוני עזריאלי קרית אתא: הפאוור פורוורד יונתן מור (24, 2.05 מ'), ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, לא ימשיך בעונה הבאה. מור, שסיים את העונה עם ממוצעים של 13.9 נקודות ו-5.3 ריב', חתם במכבי חיפה שעלתה לליגת העל.
גם קלארק רוזנברג (26, 1.93 מ'), שהגיע כהבטחה גדולה וכשחקן מפתח, אבל איכזב, לא ימשיך, וחתם בהפועל עפולה מהלאומית. אימוני הפתיחה של הקבוצה יחלו השנה ב-8 בספטמבר. ● נוער: מינוי חדש בעמותת הספורט בקרית מוצקין. דור רייפר מונה למאמן הכושר של מחלקות הנוער של מכבי קרית מוצקין בכדורסל ובכדוריד בעונה הבאה.
רייפר בן ה-29 עוסק בתחום הריצה למעלה מ-10 שנים, והשנה סיים תואר ראשון במדעי החינוך הגופני. בעבר שימש כמורה לחינוך גופני, והוסמך לאימון כושר אישי ומאמן ריצה מטעם קמפוס שיאים באוניברסיטת ת"א.