כדורסל ליגה לאומית: רכז חדש לעירוני עזריאלי קרית אתא. נאור שרון, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, חתם במועדון, ויחליף את גיא דותן, ששיחק בעמדה הזו בשנתיים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
 נאור שרון | צילום: פרטי
 נאור שרון | צילום: פרטי
נאור שרון | צילום: פרטי
שרון גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובגיל 16 עבר לשחק שנתיים בצרפת. אחרי שחזר שיחק שלוש שנים בהפועל חולון בליגת העל, באחת מהן הוא הושאל לאליצור יבנה, ומשם עבר לשחק באשדוד ובאילת. בעונה שעברה הוא לבש את המדים האדומים של הפועל חיפה, שבה סיים עם ממוצעים של 16.9 נקודות, 4.6 ריב' ו-8.9 אסי' (ראשון בדירוג).
על ההחלטה להגיע למועדון הקרייתי אמר: "קרית אתא זו קבוצה עם הרבה שאיפות, שכבר כמה שנים רצופות רוצה לעלות לליגת העל, וראיתי בזה אתגר חדש בשבילי, ללכת בפעם הראשונה לקבוצה מהלאומית שמתאימה את עצמה לעלות ליגה, ושיש לה את כל התנאים לעשות את זה".
בקיץ האחרון קיבלת לא מעט הצעות, בהן ממוצקין. למה דווקא אתא? "המאמן שרון אברהמי אימן אותי בנבחרות הצעירות, וזה מה שנתן לי את האקסטרה בבחירה, אבל בעקרון הבחירה בקרית אתא היתה בגלל שרציתי ללכת לקבוצה שאני יודע שהכוונות שלה הן נטו הוא לעלות ליגה, ואם לא נעלה, זו תהיה אכזבה עבורי, ואני לא מתבייש להגיד את זה".
ציפיות גבוהות, ולא רק שלך. "נבנה פה סגל חזק, אבל חובת ההוכחה היא על השחקנים, וזה שיש לנו סגל חזק לא נותן לנו העדפה או כרטיס חינם לעלות ליגה, ובשביל זה נצטרך לעבוד קשה, להישאר צנועים, ולהוכיח את זה על הפרקט בכל משחק".
ומה הציפיות שלך ברמה האישית? "בעונה שעברה היתה לי עונה מצוינת, אבל לא הצלחנו לעשות פלייאוף, ומבחינתי זה סוג של אכזבה. כמו שאני רואה את זה, השנה המטרה האישית שלי היא כמו המטרה הקבוצתית - לעלות ליגה".
אברהמי: "נאור הוא אחד הרכזים הטובים בשתי הליגות, ולא רק בליגה השנייה. נצטרך לחבר אותו כדי שיביא את היכולות שלו לידי ביטוי ולהפוך את הקבוצה לקבוצה מנצחת, ואין ספק שזו החתמה טובה ומשמעותית לסגל".
שרון מצטרף לשחקני הסגל שסיכמו קודם לכן בקבוצה: הזר קווינטרל תומאס, המתאזרח אלייז'ה הירש, רום גפן, רועי נציה, דניאל דנינו וניב אוזן.