כדורסל ליגה לאומית: עומר טל, שחקנה המצטיין בעונה האחרונה של מכבי קרית מוצקין, עשוי לחצות את הכביש ולעשות את הדרך ליריבה העירונית, עירוני עזריאלי קרית אתא.
1 צפייה בגלריה
עומר טל | צילום: נחום סגל
עומר טל | צילום: נחום סגל
עומר טל | צילום: נחום סגל
העונה המוצלחת של טל, שסיים עם 10.9 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים בממוצע, הפכו אותו לאחד השחקנים המבוקשים מבין הישראלים, ולא מעט קבוצות מהליגה השנייה מחזרות אחריו מאז שהסתיימה העונה. קרית אתא היא אחת מהאופציות שלו.
במסגרת המהפך בבניית סגל השחקנים לקראת העונה הבאה, יחד עם ההחלטה שלא להמשיך את ההתקשרות עם גיא דותן והזרים דנזל ליווינגסטון ואמנואל אומגבו מסגל העונה האחרונה, אתא גיששה עם השחקן לגבי נכונותו להגיע, ובין הצדדים נערכו שיחות לא רשמיות לצירופו.
מנגד, במוצקין עדיין לא אמרו את המילה האחרונה, ולא פסלו את האפשרות שטל ימשיך, אולם במועדון מבינים שהוא מעוניין לשדרג את שכרו, וזה עלול להיות המכשול העיקרי להשארתו בסגל.
מועמדותו של הרכז גוני יזרעאלי, שחקן הפועל גליל עליון, שעל כוונת המועדון לצרפו פורסם בשבוע שעבר, עדיין חזק בתמונה. לשחקן הוגשה הצעה כספית, ובקרית אתא ממתינים לתשובה.
מלבד יזרעאלי גם האופציה לצירופו של גיל אמיתי מאליצור נתניה עדיין על הפרק במידה שהמו"מ עם יזרעאלי לא יצלח.
המתאזרח קלארק רוזנברג, שהגיע בקיץ שעבר בקול תרועה רמה אך לא הצליח להוביל את קבוצתו העונה לשלבים הסופיים, ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה במועדון.
● ליגת קיץ כדורסל: נמשכת ההרשמה לליגת הקיץ בכדורסל לבוגרים. הליגה, המתקיימת זו השנה ה-12 ברציפות, תתקיים בחודשים יולי-אוגוסט בקרית אתא, במסגרת הפעילויות העירוניות של אירוע הקיץ. הליגה מיועדת לגילאי 17 ומעלה, והיא תופעל ותנוהל על ידי המתנ"ס המקומי בשיתוף עיתון 'ידיעות המפרץ', שיסקר באופן שוטף את המשחקים לאורך כל הטורניר. ההרשמה תסתיים ביום חמישי. פרטים והרשמה אצל פרץ סופר בפלאפון: 054-3337328 או במזכירות המתנ"ס המקומי בקרית אתא או בטלפון: 8456712 - שלוחה 100.
● קורס מדריכי כדורסל בקרית אתא: המכללה האקדמית בוינגייט תקיים קורס מדריכי כדורסל בחודש אחד בלבד לגילאי 16 ומעלה, לבנים ולבנות, בהיכל הספורט העירוני בקרית אתא. הקורס, בהדרכתם של המאמנים שקד שהם ונמרוד גנון ייפתח ב-22 ביולי ויתקיים בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8.00-16.00. פרטים והרשמה אצל מורן בפלאפון: 050-4607121 או אצל נמרוד בפלאפון: 052-4495707