נערים ב' מחוזית: הפועל חיפה עולה ליגה. האדומים זכו בניצחון דרמטי 0:1 בבית על מ.ס גוליס משער ניצחון של אופק גונן בתוספת הזמן, שסידרו לקבוצתו את כרטיס העלייה לליגה הארצית. שער הניצחון של גונן היה שערו ה-22 העונה.
1 צפייה בגלריה
 תמיר שני | צילום: פרטי
 תמיר שני | צילום: פרטי
תמיר שני | צילום: פרטי
עוד לפני שריקת הפתיחה היה ברור לחיפה, שהוליכה את טבלת הליגה בפער של שלוש נקודות על פני הפועל עפולה שבמקום השני, שהיא זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח את העלייה, אבל היא עשתה את זה בסטייל וסיימה עם ניצחון מתוק, אחרי שעפולה הביסה 0:4 את צעירי שעב. סיום עונה מתוק גם לעירוני קרית אתא.
הקבוצה, בהדרכתו של אבי אילוז, הביסה 2:6 בבית את בני בית ג'אן במחזור האחרון של העונה בליגה, וסיימה במקום הרביעי בטבלה עם 52 נקודות ומאזן של 17 ניצחונות, תוצאת תיקו ו-8 הפסדים. הבקיעו לאתא: מוחמד עוסמאן ואמיר דיאב צמד כ"א, תמיר שני (3 בישולים) ואחמד גדיר.
נערים א': מול עיניו של נשיא המועדון, יעקב שחר: מכבי חיפה 'עלמני', שסיימה את העונה במקום השלישי בליגת העל, יכולה להתנחם בזכייה בגביע המדינה. הקבוצה בהדרכתו של יוסי ג'אנח גברה 0:2 על בית"ר ירושלים במשחק הגמר, שנערך באצטדיון הכדורגל בר"ג משערים של יהונתן כהן וסוף פודוגראנו.
לירוקים זוהי זכייה שלישית בגביע, אחרי שקודם לכן זכו בו קבוצת ילדים א' של מכבי חיפה מיכאל, שהביסו בגמר 0:3 את מכבי ת"א, וילדים ג' של מכבי עודד חיפה, שגברו 3:5 בגמר על מכבי פ"ת.