כדוריד: שלושה מחזורים לסיום הליגה הרגילה, ורגע לפני הפלייאוף. מכבי מוצקין לא עוצרת, וחזרה עם ניצחון חוץ 29:34 בחוץ על בני הרצליה. הניצחון העלה אותה למקום החמישי בטבלה עם 19 נקודות, והבטיח כמעט סופית את מקומה בין 8 הגדולות של הליגה.
1 צפייה בגלריה
מאדריכלי הניצחון. שגיא ליכט ואופק טורג'מן | צילום: מכבי מוצקין
מאדריכלי הניצחון. שגיא ליכט ואופק טורג'מן | צילום: מכבי מוצקין
מאדריכלי הניצחון. שגיא ליכט ואופק טורג'מן | צילום: מכבי מוצקין
מוצקין התייצבה למשחק מעודדת מניצחונה במחזור הקודם בבית על השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, וירדה להפסקה ביתרון 13:16. בחצי השני הוליכה ביתרון של חמישה שערים 21:26, ושמרה על הניצחון בעוד ערב מוצלח של מלך השערים שלה, ברק עמר, שלא הפסיק להפציץ וסיים עם 10 כיבושים, ולצידו כיכבו הצעירים שגיא ליכט, קסם עמיאל ואופק טורג'מן.
עוד הבקיעו למוצקין: סלבישה לקמנוביץ וטיהומיר דודר 7 כ"א, ליכט ועמיאל 4 כ"א, סתיו טיירי וטורג'מן 1 כ"א. בחצי השני בלט השוער אלון כהן, שסיים עם 43 אחוז (6 עצירות מתוך 14 זריקות).
על הניצחון בהרצליה אמר היו"ר, פיני ליבוביץ': "המשחק הראשון שלי כיו"ר היה שם, שבו הפסדנו וירדנו ליגה. הניצחון מבחינתי הוא סגירת מעגל. אני גאה בשחקנים ובקבוצה, שיש בה שילוב קטלני של דור המשך, ושחקנים שכבר הספידו אותם, כמו הזרים שאמרו שהם כבר לא שווים.
"לאנשים פשוט אין סבלנות, והזמן עושה את שלו, ואני מאמין בעשייה שלנו. מוצקין גילתה בגרות למרות שלרשימת הפצועים התווסף אלכס בוסיץ', שלא שיחק. הקבוצה מתחילה להתחבר, וההשקעה בשחקני הנוער משתלמת".
נראה שהבטחתם כמעט סופית את מקומכם בפלייאוף.
"דבר עוד לא נגמר. אנחנו בדרך לשם ומכוונים למקומות 5-6. זה בידיים שלנו. השאיפה היא לסיים במקום כמה שיותר גבוה בטבלה, אבל יש עובדות ברורות, והן, שאנחנו השנה לא נתמודד על הירידה ולא במבחנים".
יש לך יריבה מועדפת בפלייאוף?
"הייתי רוצה את הפועל ראשל"צ. רק לא לסיים במקום השמיני, כי לא רוצים לפגוש את מכבי ראשל"צ, שזה סוג של מפלצת, ואין לנו בעיה לשחק מול כל קבוצה שניצחנו אותה".
מחר (שישי, 16.00, גושן) תארח מוצקין את מ.כ חולון.
ולעניין אחר. במוצקין מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם הצעיר המוכשר קסם עמיאל, שהושאל בתחילת הסיבוב השני ממכבי ראשל"צ. ליבוביץ אישר את הידיעה והוסיף: "הוא מתגייס ב-31 במרץ יחד עם אופק טורג'מן. קסם נקלט לא רע במוצקין, ויש מו"מ עם מכבי ראשל"צ על השאלתו לעונה הבאה. גם השחקן לא פסל אותה".
כדוריד ליגה לאומית: מכבי הקרייתים נוצחה 22:21 בבית על ידי הפועל חבל אילות, ונותרה במקום השמיני בטבלה, שממנו הולכים למבחנים.
ביום ראשון (21.00, דגן) תארח הקרייתים את מכבי ת"א.