כדורגל ליגה א': שער מבעיטת קרן ישירה של הקפטן יוחאי כהן במחצית הראשונה סידר לעירוני קרית אתא ניצחון 0:1 בבית על השלישית בטבלה, הפועל הרצליה. הניצחון החזיר את הקבוצה לתמונת המאבק על מקום בפלייאוף העליון, אחרי ארבעה משחקים שבהם צברה אתא שלוש נקודות בלבד מ-12 אפשריות.
בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה למקום השביעי בטבלה, עם 25 נקודות, והיא מפגרת בנקודה אחרי הפועל בני זלפה שבמקום החמישי בטבלה, המוביל למשחקי הפלייאוף.
1 צפייה בגלריה
יוחאי כהן. צילום: נחום סגל
יוחאי כהן. צילום: נחום סגל
יוחאי כהן. צילום: נחום סגל
עבור יוחאי כהן היה זה שערו השישי העונה, וביחד עם שבעה בישולים הוא מעורב העונה ביותר מ-50 אחוז משערי הקבוצה, שכבשה עד כה 22 שערים.
כהן אמר השבוע: "כיף גדול, בעיקר מכך שהשער נתן לנו שלוש נקודות אחרי ארבעה משחקים שלא ניצחנו. בעונת 2009 כבר הבקעתי מבעיטת קרן ישירה במשחק שהפסדנו לטבריה. הפעם, איך שראיתי את הכדור בדרך לשער, ידעתי שהוא ינחת ברשת. הסרטון של השער הגיע אלי, וזה בהחלט אחד השערים היפים שלי בקריירה. קיבלתי לא מעט תגובות על השער, בהן גם מיניב קטן, שהוא גם חבר, וראה את הסרטון".
בסרטון נראה שהגבת קצת באדישות לשער, ולאחר מכן רצת לחבק את המאמן פטריסיו סייג.
"נכון. הייתי קצת אדיש. אחרי השער כולם רצו אלי לפרגן על השער, אבל היה חשוב לי להגיע לפטו (פטריסיו – פ.ס), ולהזכיר לו שאמרתי לו באימון האחרון שאבקיע מהקרן, והוא הפסיד לי שוב בהתערבות".
הניצחון הזה החזיר אתכם לתמונת הפלייאוף.
"לזה כיוונו לפני המשחק. יש לנו סגל שחקנים מהטובים בליגה, ואנחנו חייבים להיות שם. הליגה השנה שוויונית, אין קבוצה שהיא מעל הליגה. יש לנו קבוצה מאוזנת שלא סופגת, והשאיפות הן להתברג במקומות 2-3, כי מגיע לנו להיות שם".
המאמן פטריסיו סייג: "הניצחון היה עניין של זמן, והוא החזיר לנו את הביטחון שאבד מאז ההפסד בחוץ להפועל ירושלים. הקבוצה היתה מאוד לחוצה לפני המשחק, והרגשתי את זה על השחקנים. הניצחון שיחרר קצת את הלחץ ועכשיו נראה קבוצה טובה יותר ומשוחררת".
על השער של יוחאי כהן אמר: "כל מלה שלי עליו מיותרת. אני יודע בדיוק מי זה יוחאי לקרית אתא ומה הוא מסמל בשביל המועדון. יומיים לפני המשחק הוא אמר לי באימון שהוא הולך להבקיע מבעיטת קרן ועמד בהתחייבות שלו".