כדורגל ליגה א': נמשכת ההתפרקות של מכבי צור שלום. הקבוצה הובסה 4:0 בבית על ידי עירוני נשר, וסגרה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון. למזלה, למרות ההפסד, נותר פער חמש הנקודות בינה לבין סקציית מעלות שמעל הקו האדום.
כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
את הניצחון האחרון השיגה צור שלום בסוף אוקטובר 1:3 בחוץ על מכבי אום אל פאחם, בעידן המאמן דני רבינוביץ'. אלא שמאז הספיקה הקבוצה להחליף שלושה מאמנים שלא בדיוק הוציאו את העגלה מהבוץ. לצור שלום זהו הפסד שישי העונה במשחקי הבית, נתון שאפילו זקני השכונה כבר הרבה זמן לא זוכרים.
במהלך הפגרה מינתה ההנהלה את קובי דנינו למאמן, וזה, בפרק הזמן הקצר ובלחץ של מועד סיום ההעברות, צירף את חליל ראגב מדליית אל כרמל, מנשה זלקה מגבעת אולגה ואבי קרמר מהפועל חדרה. ליאור דהן שעזב את הקבוצה חזר, אולם הניסיונות לצרף ברגע האחרון את הרן אלגרישי ואסף בן מוחה כשלו.
דנינו: "ברור שלא שחלמתי לפתוח כך את התקופה בצור שלום, אבל אין קסמים בכדורגל. זה משהו שלא ציפיתי, אבל זה חלק מהמשחק, וצריכים להיות חכמים וחזקים באופי כדי לתקן. יש עוד 14 מחזורים, והנחמה היחידה היא שהקבוצות שלפנינו איבדו נקודות. אני אופטימי ומאמין בשחקנים".
אתה מאמין, אבל העסק לא נראה טוב? "ברור שלא נחמד ונעים להפסיד ככה, אבל מהתבוסה הזו אפשר רק להתרומם, ולהבין שאם לא ניתן מעצמנו את האקסטרה, אז לא נצליח. אני מדבר לא רק על היכולות המקצועית, אלא גם בכל הפרמטרים האחרים, ובעיקר בצד המנטלי. הגיעו כמה שחקנים חדשים ונצטרך לחבר אותם ולהרים את המוראל ואת האמונה, שגם היא לא בשמים. אנחנו נמצאים בתהליך של גיבוש וחיבור, וצריך להוציא את המשחק הזה מהראש ולהסתכל רק קדימה".