מכבי מוצקין סיימה את העונה, לאחר שנוצחה 2:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף על ידי בני הרצליה. מוצקין, שהצליחה להשוות ל־1:1 את הסדרה, אחרי שניצחה 24:27 במשחק השני, התייצבה שלושה ימים לאחר מכן למשחק השלישי, שתוצאת תיקו בו היתה אמורה להספיק לה כדי להעפיל לחצי הגמר.
הצטרפו לעמוד של "ידיעות הצפון" בפייסבוק
לאחר משחק מרתק הקבוצה נוצחה 30:27 (16:16) וסיימה את העונה במקום החמישי.
מוצקין, שנפגשה העונה עם הרצליה חמש פעמים, ניצחה בשני מפגשים, והפסידה בשלושה כאשר כל ההפסדים היו בחוץ.
הקבוצה, שהגיעה עם אוהדים רבים להרצליה, יכולה להיות מאוכזבת בעיקר מכך שבחצי הראשון במשחק המכריע היא יזמה ושלטה והוליכה כמעט לאורך כל המחצית ביתרון של שלושה שערים. לקראת סיום המחצית חזרה הרצליה למשחק עד לשוויון של 16:16 בהפסקה.
המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לחלוטין, והתנהלה ביתרון ברור של הקבוצה המקומית מהרצליה שעלתה ל־22:26 (דקה 45). בהמשך צמח ההפרש עד לשישה שערים, ומוצקין רק צימקה אותו עד לסיום ולא יותר.
הבקיעו למוצקין: ולדי קופמן 10, דושאן בוזוליאק 8, איגור ראדוייביץ' 5, ישראל פישר 3 וברק עמר 1.
היו"ר פיני ליבוביץ': "אחרי שהשווינו את הסדרה ל־1:1 בבית יש תחושה של החמצה ופספוס. המשחק השלישי בהרצליה היה בידיים שלנו. זו פעם שנייה שאנחנו מגיעים לבאר ולא שותים ממנה. הפעם הראשונה הייתה לפני שנתיים בחצי גמר הגביע מול הפועל ראשל"צ ועכשיו זה שוב קרה לנו".
מה המסקנות שלך מהסדרה הזו? "שמוצקין היא קבוצה מאוד חזקה בבית ומתקשה במשחקי החוץ. בכלל יש לנו בעיה עם הרצליה במשחקי החוץ. זו 'הכבשה השחורה' שלנו. לפני שבע שנים הפסדנו בהרצליה וירדנו ליגה".
מה היה חסר לכם במשחק השלישי כדי לנצח? "סגל רחב. במשחקים ברמה הזו קשה מאוד לסחוב עם סגל קצר. מה עוד ששיחקנו שלושה משחקים בתוך שמונה ימים, והיו חסרים לנו עוד שני שחקנים מובילים ברוטציה. אני גאה בשחקנים על כל מה שהם נתנו העונה, ומילה טובה גם ל־150 האוהדים שהגיעו לעודד. זה מראה על שינוי במגמה ועל כך שיש אהדה גדולה לקבוצה הזו בעיר".
סיימתם בסופו של דבר במקום החמישי. זה תואם את הציפיות? "זה מקום מכובד לכל הדעות".
המאמן הסרבי, נדצ'קו מאטיץ', שאמור היה לחזור עד לסוף השבוע לסרביה, סיכם לשנתיים נוספות בקבוצה.