כדורגל ליגה א': במכבי צור שלום חזרו לחייך, אחרי ניצחון חוץ מפתיע על מ.ס רובי שפירא חיפה, שדורגה במקום השני ערב המחזור. צור שלום, שלא ניצחה בארבעה מחזורים רצופים, וצברה בהם שתי נקודות בלבד, עלתה למקום השמיני בטבלה, וקיבלה קצת אוויר במאבקי התחתית.

1 צפייה בגלריה
דני אסולין. צילום: נחום סגל
דני אסולין. צילום: נחום סגל
דני אסולין
(צילום: נחום סגל)
על הנייר נראה שהקבוצה המארחת רובי שפירא, שיש לה יומרות במאבק על העלייה, עדיפה על צור שלום, אבל המציאות היתה אחרת. צור שלום היתה זו ששלטה מהפתיחה, ובדקה ה-40 עלתה ליתרון 0:1 משער של בר שמש אחרי בישול של וליד דרוויש, שקודם לכן הגיע להזדמנות מצוינת להבקיע, והחמיץ.
רובי שפירא עוד השוותה סמוך להפסקה, אבל כרבע שעה לסיום היה זה הקפטן והבלם דני אסולין שעשה צדק על כר הדשא משער נגיחה והעלה ל-1:2 מבישול של מחמוד מנאע, וסידר חגיגה צהובה בסיום על הדשא ובחדר ההלבשה.
אסולין בן ה-35, שסוגר עונה 15 ברציפות במועדון, הפך עם השנים לאחד מסמלי הקבוצה. שער הניצחון במשחק היה גם השער הראשון שלו העונה. אסולין: "כיף גדול ומרגש להבקיע שער שהביא לקבוצה שלוש נקודות מוראליות להמשך. כל שער ששחקן הגנה מבקיע זה בונוס, על אחת כמה וכמה אחרי חודש וחצי שהקבוצה לא ניצחה. באנו מרוכזים ונחושים, כי אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית, וכל מי שצפה במשחק ראה שהיינו עדיפים והגענו להמון מצבים. הניצחון הגיע לנו בזכות".
ומה איתך? הגיל לא משחק תפקיד?
"ממש לא. כל עוד אמשיך ליהנות מהמשחק והרגליים שלי ימשיכו לסחוב, אמשיך לשחק. אני מרגיש כמו בן 20, וכל עוד ארגיש כך אמשיך לשחק במועדון שאני כל כך אוהב ונתן לי הכל".
המאמן קובי דנינו: "אני מאושר וגאה בשחקנים, שעשו עבודה נהדרת. בשבועות האחרונים החמצנו המון, והכדורים לא נכנסו. גם במשחק מול רובי זה קרה, רק שהפעם השכלנו להבקיע פעמיים. אני לא מופתע מהניצחון, אנחנו מכירים את היריבה, והתכוננו בהתאם. השחקנים הגיעו עם הרבה אנרגיות, לחצנו אותם בשטח שלהם, היינו דומיננטיים בכל דקות המשחק, ואנו ראויים לניצחון בכל מובן המילה. הניצחון היה חסר לנו הרבה זמן, והכי יפה, שהוא הגיע עם שילוב של יכולת טובה, ולא הייתי מופתע אם היינו מנצחים בהפרש שערים גבוה יותר".
● עירוני קרית אתא: הקבוצה נוצחה 2:0 בבית על ידי הפועל בני ערערה, ונותרה במקום הלפני האחרון עם 9 נקודות. היום תצא למשחק חוץ מול עירוני טבריה.