עבודות ההכנה לחוף הספורט שבמהלך הקיץ לפחות יהיה בסימן האליפות של מכבי חיפה החלו הבוקר וסככת המציל בחוף הכרמל כבר נצבעה בסמל מכבי חיפה ובצבעים הירוקים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
למרות ההכחשות של ראשי עיריית חיפה כי החוף לא יהפוך לחוף מכבי חיפה לאחר שראשי העירייה נבהלו מהרעש הגדול שהיה סביב ההחלטה הזו, בעיקר אצל הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, שהתחייב כי יגיש תביעה כנגד ההחלטה של העירה החלו כאמור העבודות.
זעם רב אצל אוהדי הפועל חיפה שיצאו הבוקר בקמפיין נגד הפיכת החוף לחוף ירוק ואותם זה לא מעניין גם במידה והחוף יהיה זמני.
הבוקר (שני) כבר יצאו אוהדי הקבוצה בקמפיין ברשתות החברתיות שבו הם מזמינים את אוהדי הפועל להפגין הערב ליד ביתה של ראש העיר ענת קליש בגבעת ספיר ועל פי ההתחייבות כרגע נראה כי בהפגנה צפויים להגיע עשרות אוהדים אדומים.
2 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(צילום: דורון גולן)
גם במועצת עיריית חיפה מתגברים הקולות כנגד ההחלטה של ראש העיר. יו"ר הליכוד בעירייה שמשון עידו מתכוון להעלות לישיבת המועצה הקרובה את הדרישה להעניק חוף גם לבית"ר חיפה.
"זו החלטה הזויה, ראש העיר פשוט מנותקת מהמציעות בעיר הזו כשהיא עושה חוף למכבי ושוכחת שיש גם הפועל בית"ר, אחווה נווה יוסף, נדאג שיהיה חוף לכול קבוצה או שלא יהיה בכלל", תקף עידו.
הבעלים של הפועל ממשיך בהליך בחינה משפטית של העברת החוף הציבורי לידי מכבי חיפה ומבחינתו חוף קבוע ירוק או זמני זה אותו דבר.