כדוריד ליגת העל: חילופי זרים במכבי קרית מוצקין. הזר הניגרי פטריק אובניה, ששיחק ב-11 השנים האחרונות במ.כ חולון, מצטרף לקבוצה, ויהיה הזר השלישי בסגל.
1 צפייה בגלריה
קיבל עוד הצעות, אבל העדיף את מוצקין. פטריק אובניה
קיבל עוד הצעות, אבל העדיף את מוצקין. פטריק אובניה
קיבל עוד הצעות, אבל העדיף את מוצקין. פטריק אובניה
(צילום: פיני ליבוביץ')
אובניה בן ה-31 יגיע במקומו של הזר הסרבי זורו מוגיץ', שנפצע בברכו במשחק ההפסד של הקבוצה בליגה בהרצליה (38:36), וייאלץ לעבור ניתוח ברצועה הצולבת בארץ מגוריו, יוון. אובניה הגיע למוצקין בחינם, עניין שהקל על המעבר שלו למוצקין, ובקבוצה מרוצים מהשתלבותו ומהיכולת שהוא מציג באימונים.
היו"ר פיני ליבוביץ': "אובניה יכול לתרום יותר ממוגיץ', שגמר את העונה. קיבלנו את התוצאות של ה-MRI, ויש לו קרע בצולבת. הוא הגיע ליעדו ביוון לפני סגירת השמים. אובניה הוא לא זר חדש, הוא שיחק בארץ 11 שנה, אני מאמין שהוא ישתלב בקבוצה כי הוא מכיר את המנטליות הישראלית, את הליגה, את השופטים. הוא מתאמן טוב מאוד ואני מקווה שהוא ישדרג אותנו".
היו"ר התייחס לשגרת האימונים בתקופת הסגר, ולכך שאין משחקי ליגה. "אני לא רואה שום הבדל בין כדורסל וכדורגל לכדוריד, זו בושה וחרפה שהליגה לא המשיכה, אין מילה אחרת. משום מה משום, בגלל פוליטיקה מחריגים אותנו.
"אף אחד אצלנו לא נדבק בקורונה, אנחנו מקיימים אימונים בקפסולות, עושים כל יום אימון. מהבחינה הזו התקופה הזו באה לנו טוב, כי נפצע לנו שחקן והצלחנו לעשות מהלך בזק ולהחתים זר במקומו. עוד קבוצות רצו אותו, אבל הוא העדיף לבוא לשחק אצלנו. הוא השחקן השלישי שמגיע אלינו ממרכז הארץ".
איך מתנהלים האימונים בזמן הסגר, כשהשחקנים חוזרים למשפחות שלהם אחרי האימונים?
"אנחנו שומרים על ההנחיות, פעם בעשרה ימים מבצעים בדיקות קורונה כלל קבוצתיות, ושומרים על הקפסולות".
יצאתם לפגרה עם ניצחון מדהים בבית על חולון, הפגרה לא תפגע במומנטום?
"אני מאמין שהפגרה תשפיע עלינו לטובה. מלבד הזר הבאנו מאמן חדש-ישן, חלק מהשחקנים הכירו אותו כבר, זה מאמן קשוח ומקצוען".