רגע לפני שהקורונה מסתיימת בזכות החיסונים, זה בדיוק הזמן הנכון לתכנן את הצעדים הבאים לעסק שלכם ולהתחדש.
אומרים שבחיים הכל זה עניין של טיימינג, ובימים אלה בעלי העסקים בחיפה והקריות יכולים לנצל הזדמנות מוצלחת במיוחד להתחדש. פרויקט המשרדים "the spot" ברחוב אח"י אילת 8 בקריית חיים של קבוצת "נצר ישראל" ותצפית נדל"ן, שמוקם בימים אלה, מאפשר לבעלי העסקים החופשיים לעצב את משרד החלומות שלהם. כן, בדיוק כמו שחלמתם עליו ביום שאחרי המשבר.
1 צפייה בגלריה
הדמיית פרויקט אח"י אילת 8
הדמיית פרויקט אח"י אילת 8
הדמיית פרויקט אח"י אילת 8
(תמונת הדמיה: ורד שמאי, חברת LUMO)
נתחיל מהחלק החיצוני: המיקום שנבחר הוא ב"ספוט" המרכזי של קריית חיים, שהפך לאחד המרכזים המובילים באזור חיפה והצפון. במרחק הליכה קצר ממוקמת תחנת הרכבת, מה שמאפשר לבעלי המשרדים והלקוחות תחבורה מהירה ונוחה לכל רחבי הארץ. בקומת הקרקע של הבניין מוקמת קומת מסחר וחנויות, שגם היא ניתנת להשכרה.
הבניין המסקרן שונה לחלוטין מהנוף המוכר והוא מושתת על קווי בנייה מעוגלים ועיטורים מודרניים שמשדרים יוקרה. אלו רק חלק מהאלמנטים המאפיינים את הספוט באח"י אילת והופכים אותו לדבר הכי אטרקטיבי ומושך באזור.
בבניין המרהיב יש חמש קומות, עם שני משרדים בלבד בכל קומה. היוקרה והאווירה האקסקלוסיבית נשמרות גם בשטח הפנים ומאפשרות לכם בעלי העסקים לקבל את השקט והפרטיות אותם אתם והלקוחות שלכם מחפשים לעצמכם.

"מאפשרים לכל בעל עסק לתת את הדגשים שלו"

"שם המשחק כיום בשוק הוא הקלאס", מסביר שי בנעים, משווק הפרויקט. "כאשר לקוח מגיע אליך למשרד ומרגיש שהעסק רענן, נעים ומקצועי, הוא גם מבין שזה היחס שהוא יקבל. "כחלק מהעסקה, אנו מפגישים בין בעלי המשרדים לבין מעצב פנים לצורך התאמה, ייעוץ והכוונה עד לפרטים הקטנים".
הפרטים הקטנים עליהם מדבר בנעים מתבססים על העובדה שבצעד יוצא דופן, מתכנני הפרויקט מאפשרים לשוכרי המשרדים לעצב את המשרד כראות עיניהם. מעבר ל-100 מ"ר שמוקצים לכל משרד, תוסיפו עוד 14 מ"ר של מרפסת שמש וגם חניה תת קרקעית, וכל מה שנותר לכם הוא רק להפעיל את הדמיון.
"רופא שיניים ביקש תשתיות מים רבות, משרד רואי חשבון שביקש חדר ישיבות מיוחד", אומר שי. "אנחנו נפגשים איתם, שומעים את הצרכים שלהם ובונים בהתאם". כרגע, הוא מספר, נותרו מספר משרדים בודדים אותם ניתן להתאים לצרכי הלקוח.
"מדובר על בניין משרדים אינטימי שכאילו הוצא מקטלוג", אומר מעצב הפנים אופיר ארבל, שגוייס למשימה המיוחדת. "בהתאם לכך יצרנו אווירה יוקרתית ומכובדת. השתמשנו בשילובי צבעים של שחור וזהב ולהם הוספנו אקססוריז בגוונים אירופאים. ירדנו לפרטים הקטנים בכל דבר, לא חסכנו מחשבה והשקעה גם בתוך המשרד עצמו. אנו עושים את המקסימום ולא מתפשרים על שום פרט", מסביר ארבל.
עוד צעד מעניין עליו החליטו החברות המקימות לאור משבר הקורונה, הוא לאפשר לרוכש משרד פוטנציאלי בבניין אפשרות מימון של עד 100% מעלות הנכס בשיתוף עם בנק מזרחי טפחות. כך שגם אם אין לכם כרגע את כל ההון העצמי הדרוש לקניית משרד, ההתחשבות והגדלת הראש מצד מנהלי הפרויקט תאפשר לכם לבצע צעד עסקי חשוב זה עד שתעמדו על הרגליים.

ניסיון מוצלח של עשרות שנים: קבוצות הנדל"ן שעומדות מאחורי הפרויקט

הקבוצות העומדות מאחורי הפרויקט הן "נצר ישראל" ו"תצפית נדל"ן" הוותיקות.
"נצר ישראל" היא קבוצה יזמית המחזיקה בסיווג קבלני גבוה שיוזמת ומבצעת כ30 שנה פרויקטים בכל רחבי הארץ. בראש הקבוצה עומד הבעלים ישראל נצר, מהנדס בניין במקצועו, עם ניסיון של עשרות שנים. כמו כן, מנהלי הקבוצה הם ארז ואלעד נצר ושלומי דהן.
בימים אלה מסיימת הקבוצה מסירה של כ-200 יחידות דיור בפרויקטים השונים שביוזמתה וביצועה, וכן פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות נמצאות על הפרק, הן למגורים והן למסחר ומשרדים. בנוסף לפעילותה היזמית והקבלנית, קבוצת נצר מנהלת מספר נכסים מניבים שבבעלותה.
תצפית נדל"ן, השותפה בפרויקט, היא קבוצה יזמית המבצעת פרויקטים של מגורים, מסחר ומשרדים לרבות נכסים מניבים בכל רחבי הארץ ובעלי ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. כיום הקבוצה בונה עשרות יחידות דיור ולאור הביקוש של הפרויקטים בקבוצה, המצוי בשלבים שונים, היא צפויה לצמוח בשנים הקרובות להיקף של אלפי יחידות דיור.
כחלק מהצמיחה, תצפית נדל"ן פועלת בערוצים השונים כדי לצרף אליה חברת ביצוע קבלנית במטרה להעניק ללקוח מטריית שירותים בכובע אחד הכוללת מקצועיות ואיכות ללא פשרות.