קבוצת כפיר בבעלותו של היזם אבי אוחיון, רכשה מאפריקה ישראל למגורים ומשיכון ובינוי כ-11 דונם בשכונת סביוני ים בקרית ים בתמורה ל-32.6 מיליון שקל. קבוצת כפיר מתכננת לבנות כ-115 יחידות דיור צמודות קרקע ודירות גדולות, בשטח של כ-135 מ"ר ומעלה. עבודות הבנייה צפויות להימשך כ-24 חודשים.
המכירות לפרויקט החדש בסביוני ים, יבוצעו ממשרד המכירות של פרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים החדשה. לקבוצת כפיר מגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובקרוב גם בחיפה ובמחירים הטובים ביותר: לכל הפרויקטים ליווי בנקאי, אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.
קבוצת כפיר בבעלותו של היזם אבי אוחיון, ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום היזמות למגורים בקריות בכלל ובקרית ים ומקימה כיום כ-665 יח"ד בקריות: בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין בקרית אתא, בקרית חיים, בקרית שמואל ובחיפה.
לקבוצת כפיר מגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובקרוב בחיפה ובמחירים הטובים ביותר:
פרויקט OLYMPIA TOWERS בשכונת גלי ים החדשה המשלב אורח חיים בריא עם ספורט מבלי לצאת מהבית. הפרויקט מוקם בסטנדרט בנייה גבוה עם חדר כושר, ג'ימבורי פרטי בבניין ובסמוך למרכזי תרבות וספורט. בפרויקט מוצעות למכירה דירות 3,4,5,6 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן בסטנדרט בנייה גבוה עם מרפסת ומתוכננות בקפידה, חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה, במחיר החל מ- 1,025,000 שקלים. בפרויקט המגורים הכי מדובר בקריות - OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קריית ים, יוקמו 4 בניינים, מתוכם שני מגדלים, 25 קומות ושני בניינים, 10 קומות. מקבוצת כפיר יזמית הפרויקט, נמסר כי, לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתיתן אפשרות לקשר עם התושב בשגרה ובחירום. כל אלה יוצרים בטחון, הגנה וחוויית מגורים מושלמת.
4 צפייה בגלריה
אולימפיה טאוורס בקרית ים. הדמיה, קבוצת כפיר
אולימפיה טאוורס בקרית ים. הדמיה, קבוצת כפיר
אולימפיה טאוורס בקרית ים. הדמיה, קבוצת כפיר
פרויקט "ביאליק מול הים" - הפרויקט הטוב ביותר בקרית ים א' המוקם במסגרת תמ"א 38, מציע 36 יח"ד, פנטהאוזים מפוארים, 5 חדרים במפלס אחד עם מרפסת שמש גדולה המשקיפה לנוף ים, כאמור במחיר החל מ-1,650,000 שקלים ודירות גן מיוחדות 4.5 חד' עם גינה, בשטח של כ- 80 מ"ר. התקבל טופס 4 והיתר אכלוס לבניינים 8 - 12. בנוסף נפתח פנטהאוז לדוגמה ואתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מהדירה, מהסביבה ומהנוף. הכניסה מיידית.
4 צפייה בגלריה
הדמיה, קבוצת כפיר
הדמיה, קבוצת כפיר
הדמיה, קבוצת כפיר
באזור המרכזי והשקט ביותר בקרית מוצקין - רחוב גורדון 7, 9, 11, בונה החברה שלושה בנייני בוטיק. בפרויקט תמהיל מגוון של דירות 4 חדרים במגוון גדלים, דירות גן מרווחות ופנטהאוזים בתכנון ייחודי עם מרפסות ענק. סה"כ בפרויקט 32 יחידות דיור. אכלוס בחודשים הקרובים.
4 צפייה בגלריה
LUX KUK. הדמיה, קבוצת כפיר
LUX KUK. הדמיה, קבוצת כפיר
LUX KUK. הדמיה, קבוצת כפיר
פרויקט היוקרה LUX KUK בהרב קוק 81 קרית מוצקין יספק לכם חוויית מגורים כמו בבית מלון. פרויקט בוטיק LUXRY EDITION יכלול 10 יחידות דיור עם 1-2 דירות של 3,4,5 חדרים, דירת גן 5 חדרים בקומה בלבד ופנטהאוז מפואר של 6 חדרים, בשטח של כ- 160 מ"ר במפלס אחד ועוד מרפסת מפנקת גדולה ברמת גימור סופר פרימיום. מדובר בשש קומות של איכות חיים, מהכניסה ללובי ועד הגג, ה-כ-ל מוקפד לפרטי פרטים, כאשר דבר אחד נותר – תארזו את המזוודות ותגיעו. לרוכשים דירה בפרויקט תינתן הטבה של ליווי אישי של מעצבת הפנים NOAM DESIGN. מחירים החל מ- 1,500,000 שקלים.
פרויקט היוקרה "דפנה 66" בלב קריית ביאליק הינו בניין בוטיק עם 7 קומות בלבד, פינתי ומיוחד במינו הנמצא במרחק הליכה ממרכזי קניות, כגון: הקריון וסביניה, ובסמיכות למוסדות חינוך, מה שמספק לרוכשים את האפשרות להיות במרכז העניינים יחד עם השקט והיוקרה של רחוב דפנה. בפרויקט מוצעות למכירה: דירות גן 4/5 חדרים, דירות עם מרפסת שמש 4/5 חדרים ופנטהאוזים 4/5 חדרים. מחירי השקה החל מ-1,190,000 שקלים. בנק הפועלים נבחר ללוות את הפרויקט.
בפרויקט "תפארת תורה ועבודה" בקרית שמואל נותרה למכירה דירה 5 חדרים אחרונה ולאכלוס מיידי. הפרויקט שהוקם במסגרת תמ"א 38 בקרית שמואל ממוקם במיקום הטוב ביותר בלב השכונה האיכותית, באזור הווילות של קרית שמואל הוותיקה. הרוכשים ייהנו ממעלית שבת, מטבח מלא, מרפסת שמש מערבית, תכנון ועיצוב מוקפד, מערכת מיזוג מעולה וקירבה לתחבורה ציבורית. הפרויקט מעניק לרוכשים מגורים במיקום מעולה - בקרבת גני ילדים, בתי ספר ובתי כנסת הממוקמים בסמוך ומאפשרים נגישות אופטימלית לצירי תחבורה ראשיים.
בקרוב, יחל השיווק של פרויקט יוקרה חדש בשכונת אחוזה היוקרתית בחיפה ברחוב תל מאנה 56 בסטנדרט מפנק במיוחד.
4 צפייה בגלריה
הדמיה, קבוצת כפיר
הדמיה, קבוצת כפיר
הדמיה, קבוצת כפיר
קבוצת כפיר חוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו. פרויקטים נוספים של קבוצת כפיר:
  • 66 יח"ד בגבעת הרקפות שאוכלסו לאחרונה.
  • 27 יח"ד במשכנות אומנים שבקריית מוצקין, ששאוכלסו לאחרונה.
  • גושן 87 בקריית מוצקין.
  • הראשונים 92 בקריית חיים.
לכל הפרויקטים ליווי בנקאי, אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.
מרכז מכירות: "כפיר סנטר", אח"י אילת 34, קריית חיים. טלפון: 8026*.