אמש (א') חברת "גשם החזקות" הקימה חברת בת העונה לשם "גשם בעיר" בשיתוף פעולה עם חברת "מילוסלבסקי אדריכלים" ואיש העסקים יניב ישולה.
1 צפייה בגלריה
מימין: יניב שולה, שמגר ואקנין, גיא מילוסלבקי ויוסף מזרחי
מימין: יניב שולה, שמגר ואקנין, גיא מילוסלבקי ויוסף מזרחי
מימין: יניב ישולה, שמגר ואקנין, גיא מילוסלבקי ויוסף מזרחי
(צילום: באדיבות 'גשם החזקות')
החברה תעסוק בתחום ההתחדשות העירונית ותעסוק במגוון רחב של פרויקטים בצפון, אשר יתוכננו על ידי צוות האדריכלים המוביל של החברה.
'גשם החזקות' הינה חברה לייזום נדל"ן בבעלותם של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, המובילה עסקאות נדל"ן של 5,000 יחידות דיור, הנמצאים כיום בשלבי תכנון וביצוע שונים.
החברה מובילה בתחום הבנייה המקפידה על סטנדרט בנייה איכותי, הגבוה ביותר בשוק. לפני כשבועיים, חתמה החברה על הסכם ספונסר ראשי עם קבוצת הכדורגל "בית"ר ירושלים" למשך 4 שנים.
בין הפרויקטים המובילים של החברה: מגדלי הנשיא ברסקו החדשה, נהריה – בתכנון פיבקו אדריכלים, צל אורנים בטבעון, אשכול בעיר היין באשקלון, מגדל משרדים ומסחר בעכו כ-20 אלף מ"ר, מגדל משרדים בנוי על 130 אלף מ"ר בנשר, פרויקט עירוב שימושים של כ-45,000 מ"ר באור יהודה-צומת סביון, 1,600 יח' דיור בקרית יצחק שמיר, נהריה, "ארנונה הילס" בירושלים ועוד.
מילוסלבסקי אדריכלים נמנה עם משרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים ביותר בארץ, דור שלישי למשפחת אדריכלים. למשרד שלוש שלוחות, בצפון הארץ ובמרכזה, בהן מועסקים יותר מ-50 אנשי מקצוע בסביבת עבודה המשלבת אדריכלים צעירים ואדריכלים בעלי ניסיון רב שנים.
משרד עסק ביותר מ-2,000 פרויקטים שונים של משרדים, מגורים, מלונאות ודיור מוגן, ספורט ומבני ציבור ומביא לידי ביטוי תפיסות חדשניות ועיצוב ייחודי המתאים למקום, לתקציב ולמשתמש הסופי של הפרויקט.
פורסם לראשונה: 11:22, 31.08.20