Open אפקה – פרויקט של עירוב שימושים יוקם בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן, במרכז השכונה וירכז אליו את כל הפעילות המסחרית והקהילתית באפקה. כ12,500 מ"ר של מסחר ותעסוקה במרכז בן ארבע קומות מעל פני הקרקע, הכולל שתי קומות מסחר, שירותי רפואה וקומות משרדים. תמהיל המרכז בנוי לשרת את תושבי השכונה ויכלול בין היתר שירותים שונים כגון פארם, סופרמרקט, בתי קפה, מסעדות, שירותי בריאות, חדר כושר וחנויות פנאי נוספות. בנוסף, תיבנה חנייה תת קרקעית אשר תכיל 215 מקומות חנייה לרווחת המבקרים במרכז.
4 צפייה בגלריה
סלע בינוי- הדמיה אפקה
סלע בינוי- הדמיה אפקה
סלע בינוי- הדמיה OPEN אפקה
(צילום: סלע בינוי)
בראייה אדריכלית המרכז מתוכנן כך שיהווה מוקד משיכה וליבה הפועם של השכונה עם נגישות מרבית להולכי רגל, רוכבי אופניים והורים עם עגלות – הכל במרחק עגלה. פרויקט זה, ייבנה תחת המותג Open, רשת מרכזי הקניות השכונתיים של ישראל , לרשת פריסה ארצית במיקומים מרכזיים ואסטרטגיים.
4 צפייה בגלריה
סלע בינוי- הדמיה לב העיר
סלע בינוי- הדמיה לב העיר
סלע בינוי - פרויקט סלע בי
(צילום: בר לוי דיין אדריכלים ומתכנני ערים)
מנהל מחלקת מניבים בחברת סלע בינוי, אלעד כהן : "אנו שמחים על קבלת אישור הועדה המקומית וגאים להוביל פרויקט בסדר גודל כזה. מדובר באחד המרכזים המושקעים והחדשניים בארץ, אשר ישרת את תושבי השכונה ואת תושבי הקריות והצפון בכלל. בימים אלו אנו מתכננים מיזמים רבים של מסחר ותעסוקה ברחבי הארץ וזאת במקביל לפרויקטים למגורים אשר חלקם בעירוב שימושים. תמהיל העסקים והשימושים במרכז המסחרי נשען על סקר שנערך ע"י חברת סלע בינוי וכן על סקר שנערך ע"י מחלקת רישוי עסקים בעיריית קריית ביאליק מתוך חשיבה לתת מענה מלא לתושבי השכונה".
4 צפייה בגלריה
סלע בינוי- הדמיה אפקה
סלע בינוי- הדמיה אפקה
סלע בינוי- הדמיה OPEN אפקה
(צילום: סלע בינוי)
חברת סלע בינוי אמונה על פרויקט סלע בי בשכונה אשר אוכלס לאחרונה . כלל הדירות בפרויקט נמכרו. בנוסף, החברה זכתה במספר מכרזים ביניהם: מכרזים בהם זכתה החברה בשיתוף משכנות בראל וצור טאואר, לבניית כ-1,214 יחידות דיור ע"ג 8 מגרשים בשטח של כ-72 דונם עליהם צפויים להיבנות כ-50 מבנים, וזכיה במתחם ״לב העיר״ ששווק על ידי רשות מקרקעי ישראל ונמצא בכניסה המזרחית לקריית ביאליק, באזור גן החיות הישן. מדובר על קרקע בגודל של 30 דונם עליהם צפויים להיבנות 7 מגדלים בני 40 קומות שמיועדים למלונאות, ומשרדים בהיקף של 150 אלף מטר וכ-550 יחידות דיור שיבנו מעל מרכז קניות, מתחמי בילוי ופנאי של כ-20 אלף מטר. סך שטחי הבניה בתוכנית הינם בהיקף של כ- 250 אלף מטר, כאשר עלות הפרויקט המוערכת צפויה לעמוד על 2 מיליארד שקלים.
4 צפייה בגלריה
סלע בינוי- הדמיה לב העיר
סלע בינוי- הדמיה לב העיר
סלע בינוי- הדמיה לב העיר
(צילום: סלע בינוי)
חברת סלע בינוי בונה ויוזמת משלבי תכנון ועד ביצוע למעלה מ- 6,500 יחידות דיור במגוון פרויקטים בפריסה ארצית. הודות לניסיון העשיר שצברה בשני העשורים האחרונים, מצליחה סלע בינוי לשמור על חדשנות אשר מתורגמת בשטח לפרויקטים פורצי דרך הזוכים להצלחה והוקרת תודה מצד הדיירים.
פרטים ליצירת קשר: 6581*

פורסם לראשונה: 09:35, 10.06.21