תושבת קרית ביאליק מואשמת שתקפה את בעלה באמצעות סכין לאחר שהאשים אותה כי היא בוגדת בו. בנוסף, היא מואשמת שבמהלך השנים תקפה את ילדיה. השבוע הוגש נגדה כתב אישום ובקשה למעצרה עד לתום ההליכים נגדה.
1 צפייה בגלריה
 "כשהפנה את גבו דקרה אותו"
 "כשהפנה את גבו דקרה אותו"
"במהלך הוויכוח שהתפתח ביניהם ירקה האישה על פניו של בעלה"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, לנאשמת (42) ולבעלה שני ילדים קטינים, והם מתגוררים יחד. ביום שלישי שעבר בשעות הבוקר שב הבעל מבילוי עם אחד הילדים והתקשר לאשתו לשאול אותה על מיקומה, והיא השיבה 'בבית', אך כששב הביתה, לא היתה שם, ורק בצהריים שבה, כשהיא בגילופין. במהלך הוויכוח שהתפתח ביניהם ירקה האישה על פניו של בעלה ולאחר מכן גם תקפה אותו באגרופים בפניו.
קראו עוד >>
לאחר דין ודברים הלכה לישון והשאירה את הטלפון שלה בסלון. הבעל חיטט בטלפון וגילה התכתבויות עם גבר אחר. הוא העיר את אשתו והתעמת איתה בנושא, אז היא הלכה למטבח, לקחה סכין והניפה אותה לעברו ופצעה אותו בראשו. הוא טיפל בעצמו לבד. בגין מעשים אלה מואשמת האישה בעבירות תקיפה סתם ופציעה של בן זוג.
בנוסף, מואשמת האישה גם בתקיפה של ילדיה, אשר נחקרו במסגרת החקירה. "לפני כחמש שנים לערך, בבית, תקפה הנאשמת את הקטין, לאחר שהתעורר כעסה עליו כי לא אכל את צלחת המלפפונים שהביאה לו והלך לחדרו", נכתב בכתב האישום.
"בתגובה, הלכה הנאשמת אחר הקטין לחדרו, קיפלה נייר ודחפה אותו לפיו של הקטין". במקרה אחר, נטען, היכתה את אחד הילדים לאחר שסברה שצילם אותה ללא רשותה. בגין מעשים אלה היא מואשמת בנוסף בתקיפת קטין.
בחקירתה הראשונה הכחישה הנאשמת את פציעת בעלה, וטענה כי הוא מתנקם בה. בהמשך טענה הסכין פגעה בראשו בלי כוונה. כמו כן, הכחישה את תקיפת ילדיה. בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרה עד לתום הליכים.
פורסם לראשונה: 08:09, 14.09.21