"אני מעסיקה כיום 25 נשים בתפקידי שיווק ואני מסוגלת לקלוט עוד 50, במשרות מותאמות לאימהות, אבל קשה למצוא כיום עובדות. חלקן התרגלו בשנת הקורונה לשבת בבית, בלית ברירה, ואיבדו את הביטחון שלהן", טוענת צפריר פאר, אשת עסקים תושבת קרית אתא, בעלת חברת "טלטופ טלמרקטינג ושיווק", שמאז פרוץ מגפת הקורונה היא מתקשה למצוא עובדות.
1 צפייה בגלריה
"צאו לעבוד". צפריר פאר
"צאו לעבוד". צפריר פאר
"צאו לעבוד". צפריר פאר
(צילום: שרון צור)
פאר מעסיקה רק נשים בחברות שבבעלותה. לדבריה, המשרה מותאמת לאימהות - משמרת מתחילה בשעה 9.00 ומסתיימת בשעה 15.00. "אני מוכנה להעסיק נשים בלי ניסיון ובלי רקע במכירות, ובכל הגילאים.
"אחרי תקופה הכשרה ותקופת ניסיון פה במשרדים, קיימת גם אפשרות לעבוד מהבית. ואני מדברת על משכורת התחלתית של 6,000 שקל, עבור שש שעות עבודה. מי שחזקה במכירות יכולה להגיע גם ל-8,000 וגם עשרת אלפים שקל בחודש. אלו לא משכורות רעב. למרות זאת, מגיעות לפה נשים ואומרות 'אולי לא כדאי לי, יש עוד מגפה בחוץ, אולי נוציא קצבה'.
קראו עוד >>
"לדעתי, יש איזה קטע מנטאלי פה, הקורונה עשתה רע מאוד לנשים בשוק העבודה. חלקן איבדו אמונה בעצמן, חלקן לא מאמינות שאפשר להצליח ולהתקדם ומדברות על לקבל עוד כמה חודשים אבטלה. והגל הזה רק החמיר את המצב. זה השיח, ואני אומרת שאסור להשלים עם המצב הזה, שנשים נכנסות למעגל האבטלה ולא יוצאות משם. אני נותנת לכל אישה הזדמנות לעבוד בתנאים טובים, בשעות נוכחות וגם נותנת להן מסלולי התקדמות. בואו תנסו".
החברה של פאר משווקת חבילות תקשורת עבור בזק ופלאפון.
פאר, המשמשת גם כמאמנת נשים, הבטיחה כי כל אישה שתגיע אליה לריאיון עבודה, גם אם תבחר לא לעבוד אצלה, תקבל חצי שעה של הדרכה לגבי המסלול שיתאים לה. "הקורונה תלווה אותנו עוד לא מעט זמן. ואני אומרת לנשים, צאו לעבוד, זה רק ישפר את מצבכן".
ניתן לפנות במייל Zafrir.peer@gmail.com או בטלפון: 054-931-4337.