תושבת קרית ביאליק (39) נעצרה ביום שישי האחרון בחשד כי דקרה את בעלה בשעה שבנם בן ה-13 שהה בבית. החשודה טענה בבית המשפט כי מדובר בהגנה עצמית לאחר שהותקפה על ידי בעלה, שהינו בעל עבר פלילי. בית המשפט האריך את מעצרה פעמיים למשך ארבעה ימים. משנודע לה על ההחלטה פרצה האישה בבכי.
1 צפייה בגלריה
ריב בין בני זוג
ריב בין בני זוג
משנודע לאישה דבר ההחלטה היא פרצה בבכי
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
המקרה אירע ביום שישי האחרון. בין בני הזוג, תושבי קרית ביאליק, פרץ ויכוח במהלכו דקרה האישה את בעלה בסכין. באותה עת שהה בבית גם בנם המתבגר בן ה-13. כוחות משטרה הגיעו לביתם של בני הזוג לאחר שגורם שלישי התקשר למוקד המשטרה ודווח על האירוע. בני הזוג פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.
האישה נעצרה והובאה להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה. בבית המשפט טען סניגורה של האישה, עו"ד רומן קלוגרמן מהסנגוריה הציבורית, כי האישה הגנה על עצמה מפני תקיפה של בן זוגה, כאשר חבלות על גופה מעידות על כך. עם זאת טען כי המשטרה לא צילמה את החבלות שעל גופה, למרות הטענה שלה כי הותקפה.
"החשודה נחקרה ומסרה גרסה מפורטת ומבוססת לעניות דעתי אשר יש בה כדי לתמוך כבר עתה בטענת הגנה משמעותית ביותר", אמר קלוגרמן: "היא נאלצה להתגונן מפני תקיפתו של בן זוגה כאשר החבלות הגופניות, שעל גבה ועל חלקי גוף נוספים, מעידים בצורה חד משמעית את האירוע האלים בגינו נאלצה להתגונן".
קראו גם >>
כמו כן טען כי לבעל עבר פלילי והוא הורשע בעבר בעבירות איומים. וכן כי מדובר באישה שהיא אם לילד שבהעדרה הוא נמצא ללא השגחה.
עם זאת החליט השופט וויליאם חאמד להאריך את מעצרה של האישה ביומיים נוספים על מנת לאפשר למשטרה להשלים את החקירה. כמו כן, הורה למשטרה לתעד את החבלות על גופה של האישה.
ביום שני האחרון נערך דיון נוסף להארכת מעצרה של האישה בבית משפט השלום בקריות. "אני סבור שבמקרה וביהמ"ש יעיין ברישום הפלילי של המתלונן ניתן ללמוד ממנו את הביסוס לטענותיה של החשודה בדבר האלימות שהופעלה נגדה והיא זו שמוצאת עצמה מאחורי סורג ובריח", אמר קלוגרמן.
עוד טען כי אין מדובר באירוע חד פעמי וביקש לשחרר את האישה. אולם השופטת, אלואז זערורה-עבדאלחלים, החליטה להאריך את מעצרה של האישה ביומיים נוספים במקום חמישה ימים, אותם ביקשה המשטרה. משנודע לאישה דבר ההחלטה היא פרצה בבכי וביקשה לשוחח עם בנה הקטין.
פורסם לראשונה: 08:05, 13.01.21