תושב קרית חיים (36) שנעדר מביתו נמצא בבור ביוב בקרית ביאליק. אמש (רביעי) בשעות הבוקר יצא הנעדר מביתו ומאז נעלמו עקבותיו. בשעות הערב, דיווחו בני משפחתו למשטרה כי יקירם נעדר וכי הוא לא שב לביתו ולא עונה לטלפון שלו. המשטרה החלה בחיפושים.
1 צפייה בגלריה
במשך כל הלילה הלך בתעלות הביוב. הגבר
במשך כל הלילה הלך בתעלות הביוב. הגבר
במשך הלילה הלך בתעלות הביוב. הנעדר
(צילום: באדיבות עיריית ביאליק)
היום (חמישי) בשעה 11 בבוקר, בעת סיור של השיטור הקהילתי ברחוב אצ"ל בקרית ביאליק, נשמעה אישה זועקת לעוברים והשבים ומבקשת את עזרתם. ניידת הסיור ניגשה אליה והיא סיפרה להם שהיא שמעה זעקות "הצילו" מתוך הביוב. השוטרים לא היססו, הרימו את מכסה הביוב בסיוע ביובית של העירייה, ולתדהמתם ראו אדם שבכוחותיו האחרונים ביקש להציל אותו.
השוטרים הוציאו אותו מהביוב ובתחקור ראשוני סיפר להם כי הוא גר בקרית חיים ואתמול בשעות הבוקר המאוחרות רצה ללכת לבקר את אחותו בשכונת גבעת הרקפות. בגלל ימי הבידוד הארוכים הוא החליט לעשות הליכה רגלית דרך השדות שבדרום קרית ביאליק ובמהלך הליכתו לפתע נפל לבור ביוב. הוא ניסה לצאת מהבור אך לא הצליח ועל כן החל לצעוד בתעלת הביוב ולחפש יציאה. לדבריו במשך כל הלילה הלך עד שהתעייף ובשלב מסוים נרדם וכאשר התעורר המשיך ללכת. במהלך הליכתו בתעלת הביוב זעק לעזרה, אך לא שמעו אותו עד שהיום תושבת רחוב האצ"ל שמעה את זעקותיו.
סיגריה – זה הדבר הראשון שביקש הנעדר מהשוטרים ברגע שהם הוציאו אותו.
מהמשטרה נמסר: "משפחתו של הנעדר דיווחה אתמול על היעלמותו והיום תושבת ביאליק שמצאה אותו הזעיקה את המשטרה. הנעדר חולץ מהביוב ולא נזקק לטיפול רפואי".