"לא ייתכן שיהיה ונדליזם ברחובות ואיש לא יעשה דבר" - כך אמרו השבוע תושבי ביאליק לאחר שאלמונים ניפצו בסוף השבוע את שמשות כלי הרכב שלהם, בחנייה של גן סביון. המשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
שמשות כלי רכב נופצו בקרית ביאליק
שמשות כלי רכב נופצו בקרית ביאליק
"ונדליזם בלבד". אחד מכלי הרכב שהושחתו בקרית ביאליק
(צילום: פרטי)
תושבת שכונת סבינה, שחזרה לביתה לפנות בוקר, שמעה לפתע רעש של זכוכיות מתנפצות. כשיצאה החוצה לברר את מקור הרעש, גילתה כי שלושה כלי רכב שחנו בחנייה הציבורית של גן סביון הושחתו, בהם גם רכבה הפרטי.
קראו עוד >>
אחד התושבים סיפר: "הגיעה ניידת משטרה אל המקום והגשנו תלונה על הנזק שנעשה. מסתבר כי מי שעשה את זה לא רצה לגנוב דבר, כי למרות שהיו דברים יקרי ערך במכוניות הם לא נלקחו. רק הזכוכיות נופצו - ונדליזם בלבד. בדקנו וראינו כי יש מצלמות אבטחה הצופות על המקום שבו זה קרה, אך לצערי בינתיים לא קיבלנו תשובות מהמשטרה".
תושבת האזור הסבירה: "מאז שזה קרה, התושבים פה חוששים כי מחר זה יכול להיות האוטו שלנו ואז כן יחליטו לקחת משהו, מקווים שהעירייה והמשטרה יפעלו בנושא".
אורי בורשטיין, ששמשות רכבו נופצו, אמר: "אני בטוח שבקרית ביאליק ישנם אנשים טובים יותר מרעים, אך לפעמים גם הרעים מתבלטים במעשיהם. יש לנו שיטור עירוני וראש עיר מצוינים שלקחו את האירוע לתשומת ליבם ומקווה שאכן לא יהיו אירועים מסוג זה בעיר היפה והשקטה שלנו".
מהמשטרה נמסר: "ב־13.11.21 דווח למשטרה על גרימת נזק לשלושה כלי רכב בקרית ביאליק, חוקרי תחנת זבולון פתחו בחקירת וזו עודנה מתנהלת. נמשיך בחקירה על מנת להביא חשודים לדין".