תושב קרית ים (28) מואשם שפרץ לדירה בשדרות משה גושן בקרית מוצקין, הבחין בשתי בנותיה הקטינות של בעלת הדירה וכאשר הן אמרו לו שאמן במקלחת, המשיך במעשיו.
1 צפייה בגלריה
פריצה
פריצה
פורץ
(צילום shutterstock)
הנאשם שוחרר אמש (שני) בתנאים מגבילים והוא ישהה במעצר בית בבית הוריו עד לתום המשפט נגדו. בהחלטתו ציין השופט: "חרף חומרת המעשה, מדובר באדם צעיר יחסית שעברו נקי, ומשכך סברתי כי ניתן לתת בו אמון".
מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות נטען כי ב-16.5.20, נכנס הפורץ לבית מהדלת שהיתה סגורה אך לא נעולה, הבחין בשתי הבנות יושבות בסלון ושאל אותן היכן אמן, הן ענו לו שהיא במקלחת והוא ניגש למטבח שעל שולחנו היה מונח תיקה של האם, חיטט בו, גנב שני כרטיסי אשראי ופנקס צ'קים ונמלט.
לאחר מכן, מסיבה לא ברורה, חזר הנאשם והתדפק שוב על הדלת הבית פרץ, כאשר הבנות הבחינו בו וזיהו אותו כזה שפרץ לביתן, החלה האם לצעוק והנאשם נמלט.
הנאשם מואשם בעבירה של פריצה לבית וגניבה. הוא עדיין לא ענה על כתב האישום נגדו בקרוב יחל משפטו. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו. בדיון בבקשה ציין סניגורו של הנאשם, עו"ד אביעד חייט, כי מדובר בהתפרצות ברף הנמוך ביותר וכי מרשו נכנס בדלת שהיתה פתוחה ולא פעל בתחכום או בשיטתיות.
כמו כן, ציין עו"ד חייט כי הילדה סיפרה בעדותה שהנאשם לא הפחיד אותה וכי חשבה שמדובר באחד התלמידים של אמה, עובדה המלמדת כי הנאשם לא נכנס לבית בברוטאלית או באופן שהותירה את הבנות עם פציעה נפשית. עוד טוען הסניגור, כי ייתכן ומרשו התחרט וחזר לבית שפרץ על מנת להחזיר את הרכוש שגנב.
סגן נשיא בית משפט השלום בקריות, השופט יוסי טורס, נעתר לבקשת הסניגור וכאמור שיחרר השבוע את הנאשם בערבות למעצר בית בבית הוריו.