מאמן בחדר כושר יפצה בסכום של 9,000 שקל מאמנת כושר לאחר שהוציא נגדה לשון הרע וקרא לה "לסבית". כך פסק השבוע בית משפט השלום בקריות.
1 צפייה בגלריה
הוויכוח התנהל לעיני המתאמנים
הוויכוח התנהל לעיני המתאמנים
הוויכוח התנהל לעיני המתאמנים
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
השניים עובדים באותו חדר כושר בקרית אתא. על פי כתב התביעה, בתאריך 2.8.18 שימשה התובעת כמנהלת האימונים בחדר הכושר, והנתבע הגיע להתאמן ככל מתאמן אחר, ולא היה בתפקיד. למרות זאת, על פי דבריה, החליט לעשות כרצונו, ניגש למערכת המוזיקה והגביר את המוזיקה, דבר שהפריע למתאמנים.
התובעת הנמיכה בשנית את המוזיקה, והנתבע שוב הגביר, וכך מספר פעמים. התובעת פנתה לאחראי המשמרת על מנת שיתערב, והנתבע, אשר הגיע אף הוא לחדרו של אחראי המשמרת החל להשפיל אותה ואמר לה "לא פלא שאת לסבית".
עוד בחדשות:
הנתבע חזר לחדר הכושר להתאמן והמשיך לכנות את התובעת "יא לסבית אחת".
המאמנת תבעה פיצוי בסך 50 אלף שקל. בא כוחה, עו"ד דניאל סוצקי, טען כי "הפרסום הביא להשפלתה של מרשתו בעיני כלל המתאמנים אשר מכירים אותה באופן אישי, ואף יתר המתאמנים, אשר לא הכירוה באופן אישי עד אותו אירוע, היום כן מכירים, והכל 'בזכות' הנתבע".
התובע טען כי מדובר בתביעה קנטרנית, אבל השופטת יונת הברפלד-אברהם קיבלה את התביעה באופן חלקי. בפסק דינה ציינה: "הנתבע אינו מכחיש את הדברים שאמר לתובעת וכי הדברים נאמרו במעמד נוכחים אחרים, כך שבוצע פרסום והדברים שנאמרו הינם בגדר לשון הרע".
כמו כן ציינה: "התרשמתי כי לתובעת היתה תרומה להתלקחות הוויכוח, אין בכך כדי להצדיק את הדברים שנאמרו ואת הסגנון בו נאמרו, אולם יש בכך כדי להשפיע על גובה הפיצוי שייפסק".