מיליוני שקלים הושקעו בשנתיים האחרונות בשיפוץ ושדרוג רחוב יוספטל בקרית ים, אשר בחלק גדול מהזמן הזה אף היה סגור לתנועה. אבל לטענתו של תושב העיר אמיל פריפר, שורה ארוכה של ליקויים נשארו בשטח גם אחרי סיום השיפוץ.
2 צפייה בגלריה
רחוב יוספטל בקרית ים
רחוב יוספטל בקרית ים
שביל אופניים שנקטע, בורות במדרכה ובחנייה. רחוב יוספטל בקרית ים
(צילום: פרטי)
במכתב ארוך ששלח פריפר לראש העיר, דוד אבן צור, ציין חלק מהליקויים: חניות הבנויות במקביל למדרכה, דבר המקטין את מספרן; כניסה לחניות בזווית 90 מעלות המקשה על הנהגים; שביל אופניים בכביש שמסתיים ליד תחנות אוטובוס, שלידן הרוכב חייב לעלות על המדרכה, לעבור מאחורי התחנה ואז לחזור לשביל; צמצום מקומות החנייה ברחוב הראשונים פינת רחוב יוספטל; עצים שנשתלו, חלקם התייבשו; מדרכות שלא הושלמה סלילתם; הצבת מתקן לאופנים בכניסה למקלט ציבורי, מה שעלול להקשות על באי המקלט בשעת חירום, ועוד.
עוד בחדשות:
בשיחה למיינט קריות הוסיף: "נעשתה שם עבודה לקויה. כבר יש בורות בחניות, עצים מתייבשים, עצים נעקרו מהמקום. לא הושקעה מחשבה בתכנון. כך, למשל, בשביל שמחבר בין יוספטל לים, ליד בית האבות, התקינו תאורה במדרכה. הבעיה שזה אזור עם רוחות ועם חול, שמכסה את התאורה הרצפתית, וחשוך שם רוב הזמן.
"אני לא מבין את ההיגיון לסלול מסלול אופניים על הכביש, במקום על המדרכה, כפי שנעשה ברחוב צה"ל. כך רוכבי האופניים יותר חשופים לפגיעות. שנה שלמה סבלנו מהעבודות, היתה זוועה, וכעת אתה רואה חלמאות. יכול להיות שבאספלט של החניות כבר יש חורים? אחרי שנה?".
2 צפייה בגלריה
רחוב יוספטל בקרית ים
רחוב יוספטל בקרית ים
שתילים שהתייבשו. רחוב יוספטל המשודרג
(צילום: פרטי)
בעיה נוספת שציין היא פסי ההארה שהותקנו לאורך הרחוב, שלדבריו מקפיצים, את הרכבים. "פניתי לעירייה כבר כמה פעמים, המהנדס נפגש איתי והבטיח שהדברים יתוקנו, אבל דבר לא נעשה. כתבתי גם לראש העירייה, ואני מקווה שמשהו ייעשה, כי חבל על כל הכסף שהוציאו שם אם זו התוצאה".
מעיריית קרית ים נמסר: "לאחר בירור מול לשכת מהנדס העיר, התברר כי התושב מצוי בקשר ישיר עם המהנדס העיר והעביר אליו את השגותיו. לתושב נמסר כי התכנון הינו לסיים את העבודות בסביבות חודש ינואר בשנה הבאה, ועד אז חלק מהדברים שהעלה יתוקנו".
לכל העדכונים - חדשות הקריות