סיון כהן, אם חד הורית המתגוררת 11 שנים בדירה של עמיגור בסמטת יאיר בקרית אתא, העלתה השבוע שורה של טענות על בעיות תחזוקה קשות בדירה, שהופכות אותה ללא ראויה למגורים.
1 צפייה בגלריה
מצב התחזוקה בדירה רעוע
מצב התחזוקה בדירה רעוע
מצב התחזוקה בדירה רעוע
(צילום אדי גל )
"בעיות הרטיבות החלו כבר לפני כמה שנים, וכל חורף חודר לנו גשם לבית. יש עובש באמבטיה ובסלון, והריח נורא. זה גם פוגע במערכת החשמל".
לכהן שלושה ילדים, בני שנה, 10 ו-12, שאחד מהם אף סובל מבעיות אסתמה. "הדירה מתפוררת. כל חורף אני לוקחת אותו לבית החולים בגלל התנאים בבית, המצב מחמיר. יש בעיות קשות גם בבניין וגם בדירה, אבל עמיגור לא רוצים לטפל. מספרים לנו כל מיני סיפורים, ובשורה התחתונה, הבעיות לא מטופלות".
קראו גם >>
גם בביקור בדירה נראו הבעיות שתיארה: התקרה וחלק מהקיר, הן באמבטיה והן בסלון, מתקלפים, עם סימני רטיבות בולטים. מצב התחזוקה של כלל הבית רעוע.
מעמיגור נמסר: "למעט פנייה מהתקשורת, לא התקבלה כל פנייה מצד הדיירת. מיד עם קבלת הפנייה, הדירה נבדקה בידי אנשי מקצוע של עמיגור.
"מהבדיקה עולה כי מדובר בנזילה שמקורה בדירה פרטית (שאינה דירת עמיגור), הממוקמת מעל לדירת הדיירת, ואשר גורמת לרטיבות. מזה מספר שבועות אין דיירים בדירה, ועמיגור פועלת לאיתור בעלי הדירה בהקדם לצורך המשך טיפול הכולל תיקוני טיח וצבע בדירה, לאחר תיקון מקור הנזילה".
לכל העדכונים - חדשות הקריות