"אם הייתי יכול הייתי מציל אותה", כך אמר היום המאבטח באתר הבניה שראה את ליטל יעל מלניק ז"ל בשעותיה האחרונות במסגרת החקירה הנגדית. "המראה היה מזעזע, חודשיים לאחר מכן לא הצלחתי לאכול", אמר.
2 צפייה בגלריה
אדוארד קצ'ורה בבית המשפט
אדוארד קצ'ורה בבית המשפט
אדוארד קצ'ורה בבית המשפט
(צילום: פרטי)
בבית המשפט המחוזי בחיפה נמשך הבוקר (ראשון) משפטו של אדוארד קצ'ורה המואשם ברצח של ליטל יעל מלניק ז"ל. כזכור, על פי כתב האישום, קבר קצ'ורה את מלניק, איתה היו לו יחסים, בעודה בחיים באתר בניה בקרית מוצקין.
בשבוע שעבר העיד המאבטח שהבחין בקצ'ורה ומלניק באתר הבניה. ולאחר מכן, מצא את גופתה קבורה בחול. היום נערכה החקירה הנגדית של העד על ידי באי כוחו של קצ'ורה.
"חשבתי שהם הולכים להחביא נשק או סמים", אמר בבית המשפט ונשאל: מדוע לא התקשרת למשטרה? המאבטח השיב: "זה לא התפקיד שלי, אני שומר שלא יגנבו מתוך האתר".
2 צפייה בגלריה
אדוארד קצ'ורה החשוד ברצח ליטל יעל מלניק
אדוארד קצ'ורה החשוד ברצח ליטל יעל מלניק
ליטל יעל מלניק ז"ל
(צילום רפרודוקציה: נחום סגל)
קראו גם >>>
המאבטח גם נשאל על מה חשב בזמן שעבר מרגע שראה את הגופה עד שהתקשר למשטרה? המאבטח השיב בבית המשפט: "לא חשבתי. אחרי שאתה רואה דבר כזה, חודשיים לא הצלחתי לאוכל. ראיתי דבר שהוא מזעזע. זה רצח, ראיתי גופה. שוטרים שהגיעו לשם, ביקשו לא להמשיך בעבודה, איך אתה רוצה שאני אתפקד?. השוטרת שהגיע לשם קיבלה הלם והיינו צריכים לטפל בה. כשאני הגעתי היא כבר היתה מתה, אם הייתי יכול הייתי מציל אותה".
איך אתה יודע את זה? אתה רופא?, שאל בא כוחו של קצורה\, יכול להיות שפחדת שיפילו עליך את התיק?. המאבטח השיב: "לא, אני לא מפחד מכלום".
בתוך כך נתבקש העד להדגים בפני בית המשפט את האופן בו מצא את גופתה של מלניק ז"ל. העד נשכב על ספסל בית המשפט והרים ידיו כלפי מעלה. כמו כן טען כי לא הבחין בצינור או כפפות שהיו מונחות באיזור.