ברחוב התעשייה בכניסה לאחד המוסכים, במבנה של השומר, נמצאה הבוקר (שישי) גופתו של גבר כבן 60.
2 צפייה בגלריה
צילום: גיל נחושתן
צילום: גיל נחושתן
צילום: גיל נחושתן
בשעה 08:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנמצא מחוסר הכרה במבנה סמוך לאתר פסולת באזור התעשייה בקרית אתא. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר כבן 68, זה שהזעיק את כוחות ההצלה.
2 צפייה בגלריה
צילום: גיל נחושתן
צילום: גיל נחושתן
צילום: גיל נחושתן
מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו למקום דיווחו על בן 60 שנמצא ללא רוח חיים. מבדיקה ראשונית עלה כי הוא נפטר ככל הנראה כתוצאה מהיפותרמיה - מכת קור הפוגעת בגוף במספר מערכות וככל שחום הגוף יורד, הפגיעה חמורה יותר.
משטרת זבולון ואנשי זיהוי פלילי הגיעו למקום ופתחו בחקירה.
7 בני אדם נספו בימים האחרונים בשל מזג האוויר הסוער
בשל מזג האוויר הסוער וזרימת מים חזקה בנחלים ובמוקדים נוספים כיבוי אש פונים לציבור המטיילים והסקרנים לא להתקרב למקורות מים, לא לנסות לחצות אותם, לא לטייל באפיקי נחל. זרימות המים עדיין חזקות ומסוכנות.
נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי הנחה הבוקר (שישי) על המשך הערכות מתוגברת בכלל המחוזות והאגפים בשל מזג האויר הסוער.
לפני זמן קצר הסתיימה הערכת מצב במהלכה הנחה נציב הכבאות על הערכות מבצעית הכוללת פריסה מלאה של כלל הכוחות ויחידות החילוץ באזורים המועדים לסכנה. הצבת רכבי חילוץ בנקודות אדומות, תדרוך לוחמי האש על ידי המפקדים, בדיקת אמצעים ותגבור מוקדי 102.
בשל החשש כי מטיילים וסקרנים ייצאו במהלך סוף השבוע לבחון את השטפונות וזרימת המים באפיקי הנחלים, בוואדיות ומסלולי מטיילים. אנו מבקשים מהציבור לא להתקרב למקורות מים מאחר ויש זרימת מים חזקה ומסוכנת שעלולה לגבות חיי אדם.
הישמעו להנחיית כוחות ההצלה ובכל מקרה של סכנה חייגו 102 ללוחמי האש.
על פי התחזית המטאורולוגית קיים חשש להצפות בעיקר במישור החוף הדרומי. בנחלי הדרום והמזרח קיים חשש לשטפונות. במהלך היום הגשמים יחלשו. קר מהרגיל בעונה.